Hore
Fórum » Blesky
 

Výber blesku

dynnamic
2013-06-02 18:03:30+02
Dobrý deň , takýto problém ma trápi . Ide o to že článkov mám prečítaných kopec , aj fórum od dola-hore ú od hora-dole , ale nevie sa stále rozhodnúť. Chcel by som si kúpiť blesk neviem však určiť aké parametre sú pre mňa tie najdôležitejšie , v budúcnosti uvažujem o kúpe odpaľovačov k nemu.

Som začiatočník takže určite mi bude treba aj fotiť len štýlom "namieriť a pál" ale zase nechcem kupovať mačku vo vreci čo mi potom nebude stačiť. Už som aj po pár bleskoch pozeral len ma dosť zaráža že sa pri nich píše TTL (i-TTL) a nakoniec sa inde dočítam že TTL nepodporuje:

Cenový strop nebudem písať lebo myslím že nie som prvý čo má taký problém a napríklad natrafím na osobu ktorá tiež riešila takúto dilemu takže podľa seba mi bude vedieť poradiť

Vďaka za zastavenie
 
inkubbus
2013-06-02 18:15:23+02
kupuj originál k svojmu systému. aj keď ti tu budú písať niečo iné, tak dlhodobé skúsenosti vravia, že originál je len originál.

takže pre teba asi skôr nejaký nikon blesk. pokiaľ však ten blesk naozaj súrne nepotrebuješ pre svoju prácu, tak ho nekupuj. ...lebo vidím že v parametroch sa nevyznáš, ale asi ho iba chceš.
 
dynnamic
2013-06-02 18:20:33+02
príspevok od: inkubbus
kupuj originál k svojmu systému. aj keď ti tu budú písať niečo iné, tak dlhodobé skúsenosti vravia, že originál je len originál.

takže pre teba asi skôr nejaký nikon blesk. pokiaľ však ten blesk naozaj súrne nepotrebuješ pre svoju prácu, tak ho nekupuj. ...lebo vidím že v parametroch sa nevyznáš, ale asi ho iba chceš.
technické parametre nerobia problém , v podstate to všetko zlyháva na tom kde začať pri vyberaní
 
North510
2013-06-02 18:53:00+02