Hore
Fórum » Blesky
 

Odpalovanie externého blesku

Bafi
Bafi 2011-02-10 20:39:29+01
Vedel by mi niekto poradiť ako sa dá nastaviť Canon 7D a externý blesk Sigma EF-500 DG Super tak aby som ho odpálila na diaľku? Malo by to ísť už sa s tým trápim dlhšie a prestáva ma to baviť.
 
hugoba
2014-02-10 16:04:53+01
príspevok od: smoulinka 979
Ahojte,moze mi niekto poradit ako odpalit Canon EX580II mimo tela fotaku ak chcem napr. ako hlavny zdroj pouzit zableskove svetlo???
mozes ho odpalit aj s tymto http://www.canon.sk/For_Home/Product_Finder/Cameras/speedlite_flash/speedlite_transmitter_ST-E2/

a 580tku si nastavis Slave,alebo si ju nasadis na fotak,nastavis Master odpalis ňou dalsi blesk,napr 430tku ktoru mas slave.Alebo odpalovacmi ako ti poradil Karol
 
fotomape
2014-02-10 23:04:36+01
transmitter_ST-E2 - urcite nekupovat
 
ivanko
2014-10-13 17:41:24+02
nechcem zakladať ani ja nové vlákno a tak by ma zaujímalo nakolko som laik ak mám dva rôzne druhy odpalovákov . oba sú na 433 Mhz no neviem ích navzájom použit. aj ked navolím všetky na jeden kanal. prečo?
 
phototomas
2014-10-14 10:54:39+02
príspevok od: ivanko
nechcem zakladať ani ja nové vlákno a tak by ma zaujímalo nakolko som laik ak mám dva rôzne druhy odpalovákov . oba sú na 433 Mhz no neviem ích navzájom použit. aj ked navolím všetky na jeden kanal. prečo?
ak sú to rôzne odpalovače tak kanál na ktorom vysielajú nemusí byť na úplne rovnakej hodnote. Teda to, že tam máš kanál 1-4 neznamená že byde mať tú istú hodnotu ako na tom druhom odpalovači.
Skús kombinovať kanále, ale moc šancí tomu nedávam
Hope that this helps
 
jan21
2014-10-14 18:18:43+02
príspevok od: phototomas
ak sú to rôzne odpalovače tak kanál na ktorom vysielajú nemusí byť na úplne rovnakej hodnote. Teda to, že tam máš kanál 1-4 neznamená že byde mať tú istú hodnotu ako na tom druhom odpalovači.
Skús kombinovať kanále, ale moc šancí tomu nedávam
Hope that this helps