keď fotím tak mi v blesku strašne praská. Je to naozaj veľmi hlučné ale blesk normálne funguje...teda iba nejakých 20 záberov potom už prestane svetlo hádzať buchne v nom a už len blýska ale foto je akoby bez blesku. Keď blesk zapnem o hodinu tak idem opäť chvíľu normálne a potom opäť trieska. Neviete mi prosím poradiť že čo s tým je a či sa dá táto závada nejak odstrániť alebo pomôže len kúpiť lepší blesk a nepožívať čínske lacné šmejdy.
...to mi bolo hneď jasné ale potreboval som súrne blesk tak som ho kúpil a ešte ma vyšiel aj dosť lacno...som študent takže lepší si zatial dovoliť nemôžem...nevieš ako by som teda mohol tú vadu odstrániť ? ... ak sa to vôbec dá ?
...to mi bolo hneď jasné ale potreboval som súrne blesk tak som ho kúpil a ešte ma vyšiel aj dosť lacno...som študent takže lepší si zatial dovoliť nemôžem...nevieš ako by som teda mohol tú vadu odstrániť ? ... ak sa to vôbec dá ?
da sa to - vyhod ho do kosa a nasetri na nieco poriadne.
no a nevieš ako to napraviť...nepomôže ked ho rozoberiem ?
Pomoze to urcite. Tvojmu vzdelaniu, budes vediet ako blesk vyzera zvnutra. Mozno sa naucis aj nieco o elektrine, ked ta kopne 10 000V z kondenzatora. Preto su servisni technici pri praci uzemneni.
Sprav si video, posli ho aj s popisom tomu co ti to predal a mozno budes mat stastie... Nebol by si prvy a dufam, ze ani posledny, ktoremu by to vyslo... Teda ak si to kupoval u cinancov na ebay alebo pod.
Ja som mal na YN460 stastie , mne ide, aj ked teda zere minimalne dvakrat viac energie ako SB900. Ale kamosovy tiez blbne, ale ma iny problem. Radsej nekupovat Cinu pokial je vnutri elektronika. Neotvaraj to, posli to naspat, nech ti poslu novy, takto to mozes robit dokedy nedostanes dobry kus Nedufaj, ze to sam opravis, skor, ako Karol povedal, ta iba riadne kopne a bude ta bolet prst aspon tyzden
ok dám si poradiť a nebudem sa račej do toho šprtať...uvidím ešte čo s ním urobím bud budem občas hlučne blýskať alebo ma to raz vytočí a blesk skončí v koši...