Mam nový YN 460II Dal som donho nove dobijacie baterky 2500mAh (ako som bol informovany vo foto obchode malo by to stacit pre amatera) a ked snim fotim napr. na 3.tom a vyzsie stupni tak odfotim 3-4 fotky(3-4x zableskne) a prestane bliskat, svieti cervene svetielko a ked ho vypnem na 2 sec znova zapnem uz ide a znova len 4 fotky... Je to vada? Som celkom sklamany z toho...Ked len bliskam na "pilot" tak ide skvele bliska jedna radost, no ked ho nasadim na fotak alebo ho odpalujem na Slave1 pomocou vstavaneho blesku tak robi to iste...Neviete cim to moze byt?
Ale niesme ani tak bohati, aby sme kupovali drahe veci...Som student a nemozem si teraz dovolit blesk za 200€ radsej za 50€... A nemozem mat nahodou nieco zle nastavene vo fotaku?
Ale niesme ani tak bohati, aby sme kupovali drahe veci...Som student a nemozem si teraz dovolit blesk za 200€ radsej za 50€... A nemozem mat nahodou nieco zle nastavene vo fotaku?
Fotak nema vplyv na rychlost nabijania,ci pripravenost blesku. A co mas z toho, ze stal 50€, ked nefunguje tak ako ma? Je to usetrenych 150€ alebo vyhodenych 50€?
Fotak nema vplyv na rychlost nabijania,ci pripravenost blesku. A co mas z toho, ze stal 50€, ked nefunguje tak ako ma? Je to usetrenych 150€ alebo vyhodenych 50€?
Ja mam kupeny YN-560, ale mam iny problem (zrejme nastavenim fotaku) Chcem ho odpalovat internym bleskom ako comander. Blesk na S1 ho odpali, no fotka je bez zablesku. Ako keby bud pod alebo pred snimanim. Dalsia vec, nepodarilo sa mi snim cvakat 8fps aj pri najmensom nastavenom vykone 1/128 nakolko moje telo da len 6fps, obas by sa mi to siklo (baterie 2700).
Ja mam kupeny YN-560, ale mam iny problem (zrejme nastavenim fotaku) Chcem ho odpalovat internym bleskom ako comander. Blesk na S1 ho odpali, no fotka je bez zablesku. Ako keby bud pod alebo pred snimanim. Dalsia vec, nepodarilo sa mi snim cvakat 8fps aj pri najmensom nastavenom vykone 1/128 nakolko moje telo da len 6fps, obas by sa mi to siklo (baterie 2700).
Dakujem