Články » Inšpirácie

Najnovší článok z kategórie
10 fotografických tipov a trikov  "čo domácnosť dá"
Autor: Zdroj: COOPH

10 fotografických tipov a trikov "čo domácnosť dá"

Inšpirujte sa 10 jednoduchými fotografickými tipmi a trikmi, pri ktorých využijete predmety z bežnej domácnosti. 

2017-05-19 06:00:00
1
2410

Možnosti
1
  • 2272
    0

    Fotografovanie s profesionálmi

    Profesionálny fotograf Markus Berger nedávno produkoval pre Red Bull fotografovanie, ktorého cieľom bolo vytvoriť dynamickú sériu fotografií basketbalovej hviezdy Realu Madrid - Sergia Llulla.

    2017-05-12 06:00:00
    2272
  • 3348
    7

    Keď kreativec predáva svoje staré auto

    Chystáte sa predať svoje staré auto? Nechajte sa inšpirovať inzerátom. Eugena Romanovského, ktorý sa rozhodol predať svoje 11 ročné auto prostredníctvom netradičného inzerátu. Rodák z Rigy, žijúci v Tel Avive a zakladateľ skupiny VFX Gravity– medzinárodnej skupiny kreatívneho dizajnu, animácie a efektov, vytvoril 2 minútové video „out-of-this-world“, prostredníctvom ktorého prezentoval kvality svojho starého auta Suzuki…

    2017-05-05 06:00:00
    3348
  • 3040
    7

    Majster kompozície Michelangelo Antonioni

    Známy taliansky režisér a scénarista Michelangelo Antonioni je kritikmi, fimármi a filmovými fanúšikmi považovaný za jedného z najvýznamnejších režisérov všetkých čias. Jeho snímky sa vyznačujú predovšetkým obdivuhodnou geometrickou kompozíciou, ktorá výrazne prispela k tomu, že filmy Michelangela Antonioniho zanechali nezmazateľnú stopu vo filmovej histórií.je zvažoval mnohých cinephiles, kritikov a filmárov za jeden z najväčších režisérov…

    2017-05-04 06:00:00
    3040
  • 3073
    12

    Krajiny bez horizontu

    Satirický román o dvojrozmernom svete, obývanom geometrickými obrazcami, s názvom Flatland bol inšpiráciou pre tureckého digitálneho umelca a fotografa Aydina Büyüktasa k vytvoreniu série fotografií s rovnakým názvom. Nová kolekcia tohto projektu bola fotografovaná v rôznych častiach Spojených štátov, vrátane Texasu, Arizony, Nového Mexika a Kalifornie.

    2017-04-21 06:00:00
    3073
  • 2101
    1

    7 tipov na minimalistickú fotografiu pre bloggerov

    Ste vášnivý užívateľ Instagramu alebo blogger? "YouTuber-ka" a bloggerka Jenny Mustard vám v spolupráci s fotografom Leom Rosasom Morinom ukáže niekoľko tipov ako fotografovať kompozične zaujímavé minimalistické fotografie a doplniť tak obsah

    2017-04-14 06:00:00
    2101
  • 5079
    22

    Fotografia s najväčším rozlíšenim na svete v novej reklame Bentley

    Bentley sa podarilo vytvoriť  57.7 gigapixelovú interaktívnu reklamu spojenú z 1825 jednotlivých fotografií zachytených zo strechy jednej z najvyšších veží v Dubaji. Fotografia môže byť oprávnene považovaná za „najdetailnejšiu krajinnú fotografiu na svete“

    2017-04-07 06:00:00
    5079
  • 6588
    15

    Rýchly tip: Magnólie v Medickej záhrade

    Kvety magnólie patria k tým najkrajším a sú tak vďačným objektom pre fotografov. Práve teraz ich nájdete rozkvitnuté v bratislavskej Medickej záhrade.

  • 2341
    7

    Menu portréty

    MENU je nová séria fotografií, ktorej autormi sú fotograf Robert Harrison a kuchár Robbie Postma. Spojením jedla a portrétnej fotografie vznikli podivné až strašidelné portréty. Na fotografiách je samotný Robbie Postma s rôznymi ingredienciami na tvári.

    2017-03-31 06:00:00
    2341
  • 2644
    2

    Svetelné efekty s krabicou od sušienok

    Nie je potrebné drahé vybavenie, aby ste získali zaujímavé svetelné efekty. Stačí papierová krabica, fotoaparát, blesk, bezdrôtový vysielač a prijímač a vaša predstavivosť.  Vytvorením niekoľkých otvorov do krabice budú svetelné  efekty ešte zaujímavejšie.

    2017-03-24 06:00:00
    2644
  • 2355
    2

    Ben Von Wong - nový pohľad na klimatické zmeny

    Známy fotograf Ben Von Wong nedávno realizoval fotografickú misiu s cieľom zvýšiť povedomie o klimatických zmenách a upozorniť na to, ako tieto zmeny ovplyvňujú domorodé komunity. Ben a jeho tím projekt "Lava portraits" realizovali na havajských lávových poliach uprostred noci.Výsledkom je táto séria úžasných emotívnych portrétov, len pár krokov od smrtiacej lávy. Výnos z tohto projektu bol venovaný obetiam hurikánu Matúša.

    2017-03-17 06:00:00
    2355