Hore
Workshopy

Portrét v exteriéri (WS) - report

Workshop je určený fotografom, ktorí si chcú vyskúšať použitie umelého osvetlenia v exteriéri. Kombináciou umelého
a prirodzeného svetla vznikajú netradičné svetelné scény, ktoré robia fotografiu oveľa atraktívnejšou, hlavne v komerčnej sfére.

Obsah workshopu:

  • Téma 1: Portrét a denné svetlo

Využitie denného svetla ako kreatívneho prostriedku na portrétovanie. Ukážeme si, ako z minimálnych technických možností môžete vyťažiť maximum. Budeme hľadať rôzne formy denného svetla a v tejto časti workshopu si povieme
aj niečo o komunikácii s fotografovaným subjektom.

 

  • Téma 2: Ako pracovať so zábleskami v exteriéri

Naučíme sa kedy a kde pracovať so zábleskami, detailne sa pozrieme na možnosti kombinovania umelého a denného svetla. Ďalej sa pozrieme, ako do toho celého vložiť pohyb. Ako fotografovanie pripraviť a naplánovať. Naučíme sa kreatívne vidieť a používať motívy prírody a hlavne slnko ako hlavný svetelný zdroj.

 

Predpokladané skúsenosti účastníkov workshopu:
Workshop je určený fotografom, ktorí si chcú vyskúšať použitie umelého osvetlenia v exteriéri. Použitím kombinácie umelého a prirodzeného svetla vznikajú netradičné svetelné scény, ktoré robia fotografiu oveľa atraktívnejšou, hlavne
v komerčnej sfére. Je vhodné, aby účastník WS mal zvládnuté fotografické základy.


Termín: 11. jún 2011 (sobota)

Lektor: Martin Vrabko, Master QEP

Počet účastníkov: max. 12

 

Miesto konania: Braunsberg, Hainburg an der Donau (mapa tu)


Cena workshopu:
156,- EUR (vrátane 20% DPH)

V cene je zahrnuté: lektor, modelky, technické zabezpečenie WS, minerálka, organizačné poplatky

V cene nie je zahrnuté: doprava (každý účastník sa na miesto dopraví sám), poistenie

Fotovýbava:

  • Fotoaparát, ktorý je možné pripojiť k externým bleskom či už cez kábel alebo rádio.
  • Širokouhlejšie a základné objektívy.
  • Oblečenie na ležanie na zemi :-)

Program workshopu:
09:00 - 10:00 hod. Stretnutie účastníkov na mieste fotenia
10:00 - 12:00 hod. Príprava scény, líčenie modelky, krátka teória pre účastníkov
12:00 - 14:00 hod. Fotografovanie v prostredí denného svetla
14:00 - 14:30 hod. Krátke občerstvenie
14:30 - 15:00 hod. Teória ku zábleskom - svietenie, plánovanie záberov
15:00 - 17:30 hod. Príprava scény, líčenie modelky, možnosť skúšobného fotenia pre účastníkov
17:30 - 18:00 hod. Krátke občerstvenie
18:00 - do tmy Hlavná časť workshopu, fotografovanie v dvoch skupinách – modelka

 

Poznámka:

Okrem fotografickej výbavy nezabudnite aj na potravinovú výbavu na cely deň :-).

 

Novinka:
Martin Vrabko bol v roku 2011 ocenený cenou IPC Professional Photographer Leadership od IPC (International Photographic Council). Túto cenu si vyzdvihol v New Yorku 5. mája. Srdečne gratulujeme!

 

Workshop je plne obsadený.



Report z workshopu

 

 

V sobotu 11. 6. 2011 sa na kopci, kúsok za rakúskými hranicami, stretlo 13 fotografov s Martinom Vrabkom, na workshope venovanom portrétu v exteriéry. K dispozícii mali dve krásne modelky Ritu a Stellu. Počasie prialo a slnečné lúče ich opekali až do večera. Okrem krásnych fotografii a nový poznatkov si mnohí odniesli aj riadne prismahnutú pokožku.

 

Martin Vrabko v akcii. Foto: Peter Praženka.

 

Modelky prichádzajú. Foto: Peter Praženka.

 

Náplňou workshopu bolo naučiť sa využívať externé blesky, difúzory a odrazné dosky, pri portrétovaní v exteriéry. Začalo sa jednoduchšími technikami s využitím bielej plachty a väčšieho difúzora.

Martin vyzradil aj čo to z tajných techník a predviedol netradičné využitie octaboxu. K nemu nesôr pridal aj blesky.

Vrchol workshopu sa už niesol v duchu využitia tradičnejšiehom svietenia jedným bleskom so softboxom. Fotografovalo sa až do západu slnka.

 

Foto: Tomáš Pospíchal.

 

Braunsberg nad Hainburgom sa ukázal ako nádherná lokalita s atraktívnym pozadím tvoreným mestečkom Hainburg, Dunajom a okolitou nížinou.

Ďakujeme spoločnosti Fomei za zapožičanie batériového generátora, modelkám za trpezlivosť, Martinovi za prezradenie know-how a všetkým účastníkom za účasť a príjemnú atmosféru počas celej akcie.

Spoločná fotografia. Foto: Peter Praženka.

Foto: Ján Gombala.

Foto: Ján Gombala.

Foto: Marcel Klimko.

Foto: Marcel Klimko.

Foto: Martin Brojo.

Foto: Martin Brojo.

Foto: Michal Lindner.

Foto: Michal Lindner.

Foto: Peter Praženka.



Zdieľajte článok
Ohodnoďte článok
3.0 z 5

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
Laco62
2011-05-10 10:08:22
Nesedí mi termín (môj problém). Ale prečo až v Rakúsku? Nedá sa napr. v okolí BB? Sú v Rakúsku krajšie exteriéry alebo je tam lacnejšie? Nič v zlom, len sa pýtam...
 
Ultra TXF
2011-05-10 10:09:53
Martin Vrabko je skvelý fotograf i človek,mohol by to byť veľmi príjemne strávený deň.
Ešte je to ďaleko,neviem,či budem mať v danom termíne voľno, ale každopádne by som rád išiel.
 
IceDive1
2011-05-10 10:19:41
Kua akurat vtedy fotim jedinu svadbu v roku.
Leto by sa asi nasral keby som isiel na WS.
 
Ultra TXF
2011-05-10 10:21:26
príspevok od: IceDive1
Kua akurat vtedy fotim jedinu svadbu v roku.
Leto by sa asi nasral keby som isiel na WS.
Preložte tú svadbu
 
IceDive1
2011-05-10 10:25:26
príspevok od: Ultra TXF
Preložte tú svadbu
Alebo Letovi dohodim nasho oblubeneho www.fotograf.sk
 
Ultra TXF
2011-05-10 10:31:19
príspevok od: IceDive1
Alebo Letovi dohodim nasho oblubeneho www.fotograf.sk
Škoda, akurát som ti chcel napísať,či nedáme workshop
 
IceDive1
2011-05-10 10:45:28
príspevok od: Ultra TXF
Škoda, akurát som ti chcel napísať,či nedáme workshop
Ledaze by sme si sukromny spravili.
 
petraFOTO
2011-05-10 11:07:20
preco az v rakusku???
 
Ultra TXF
2011-05-10 11:39:23
Myslím , že každý fotograf ma svoje obľúbené a "nakukané" miesta,či už exteriéry alebo interiéry a pokiaľ sa má ten čas optimálne využiť,tak je jednoduchšie ísť na niekoho oblúbené miesto ako hľadať v priebehu workshopu vhodné podmienky a kulisy niekde v Blave alebo Bystrici.

 
Robert Simeg
2011-05-10 12:13:51
Super : )
 
lu_boss
2011-05-10 12:23:28
príspevok od: Ultra TXF
Preložte tú svadbu
...alebo nech skocia exterierovky nafotit do rakuska
 
Robert Simeg
2011-05-10 12:23:50
Pojde niekto cez BA autom a zobral by ma? : )
 
Ultra TXF
2011-05-10 12:39:54
príspevok od: lu_boss
...alebo nech skocia exterierovky nafotit do rakuska
Vidíš to ?! Dobrý nápad
 
IvanDado
2011-05-10 13:00:42
tá cena
 
Marcel Rebro
2011-05-10 13:19:12
príspevok od: Robert Simeg
Pojde niekto cez BA autom a zobral by ma? : )
da sa ist z SK do Hainburgu inak ako cez BA?
Teda ak neratam KE-Budapest-Hegyeshalom. Alebo kompou cez Angern
 
Robert Simeg
2011-05-10 13:22:46
príspevok od: Marcel Rebro
da sa ist z SK do Hainburgu inak ako cez BA?
Teda ak neratam KE-Budapest-Hegyeshalom. Alebo kompou cez Angern
Da sa ist vseliako ale jasne najcastejsie asi cez BA : )
 
Pilot33
ocenenie redakciou 2011-05-10 17:28:19
Na dovysvetlenie. Miesto wrkshpu bolo vybrane s ohladom na najlepsie podmienky na pracu. Uzasny vyhlad, na vsetky svetove strany, Dunaj, Hainburgsky hrad, Devin, Bratislava, dostupnost autom az priamo na miesto konania, variabilna priroda. Hainburg je dostupny s MHD z Bratislavy a od Auparku je to cca rovnako ako do Race. Takze tych ktorych odradza Rakusko, je to skutocne kusok a Bratislava je na dohlad. Napriek tomu je vhodne ist autom, pretoze je to riadny stupak cca 3 - 5 km z Hainburgu.
 
bonifacko
2011-05-10 18:56:54
príspevok od: Laco62
Nesedí mi termín (môj problém). Ale prečo až v Rakúsku? Nedá sa napr. v okolí BB? Sú v Rakúsku krajšie exteriéry alebo je tam lacnejšie? Nič v zlom, len sa pýtam...
Podla mna tam budu hore čakať pekne babenky, presne ako ta jedna na tom obrazku. Kuva a to teda niečo stojí.
 
Marcel Rebro
2011-05-10 19:13:02
príspevok od: Pilot33
Na dovysvetlenie. Miesto wrkshpu bolo vybrane s ohladom na najlepsie podmienky na pracu. Uzasny vyhlad, na vsetky svetove strany, Dunaj, Hainburgsky hrad, Devin, Bratislava, dostupnost autom az priamo na miesto konania, variabilna priroda. Hainburg je dostupny s MHD z Bratislavy a od Auparku je to cca rovnako ako do Race. Takze tych ktorych odradza Rakusko, je to skutocne kusok a Bratislava je na dohlad. Napriek tomu je vhodne ist autom, pretoze je to riadny stupak cca 3 - 5 km z Hainburgu.
Ja (asi) prídem z Rače, takže mám dvojnásobnú štreku ... ako Auparčania
 
Laco62
2011-05-10 19:46:09
príspevok od: bonifacko
Podla mna tam budu hore čakať pekne babenky, presne ako ta jedna na tom obrazku. Kuva a to teda niečo stojí.
pekné babenky sú aj na Horehroní, a to nehovorím ešte o stromoch
 
Laco62
2011-05-10 19:50:21
príspevok od: Pilot33
Na dovysvetlenie. Miesto wrkshpu bolo vybrane s ohladom na najlepsie podmienky na pracu. Uzasny vyhlad, na vsetky svetove strany, Dunaj, Hainburgsky hrad, Devin, Bratislava, dostupnost autom az priamo na miesto konania, variabilna priroda. Hainburg je dostupny s MHD z Bratislavy a od Auparku je to cca rovnako ako do Race. Takze tych ktorych odradza Rakusko, je to skutocne kusok a Bratislava je na dohlad. Napriek tomu je vhodne ist autom, pretoze je to riadny stupak cca 3 - 5 km z Hainburgu.
Beriem to, ak je to tak. Mne nevadí ani Rakúsko, ani Bratislava. Len som chcel apelovať, či sa taký fajn WS nedá urobiť v strede republiky. My východniari to máme dosť ďaleko... (ale dá sa to samozrejme zvládnuť). Sakramentsky by som na taký WS išiel, ale mám v tomto termíne akciu. Mnohému by som sa priučil. V knihe všetko nevyčítaš!
 
bonifacko
2011-05-10 20:47:03
príspevok od: Marcel Rebro
Ja (asi) prídem z Rače, takže mám dvojnásobnú štreku ... ako Auparčania
Ja som sa aspon dozvedel, že na ten kopček sa da vyviesť autom. Musim tam zobrať ten moj babinec.
 
Jerry C.
2011-05-10 22:15:50
príspevok od: Laco62
Beriem to, ak je to tak. Mne nevadí ani Rakúsko, ani Bratislava. Len som chcel apelovať, či sa taký fajn WS nedá urobiť v strede republiky. My východniari to máme dosť ďaleko... (ale dá sa to samozrejme zvládnuť). Sakramentsky by som na taký WS išiel, ale mám v tomto termíne akciu. Mnohému by som sa priučil. V knihe všetko nevyčítaš!
príď do Bystrice ,keď budeme mať niečo také u nás v klube ,dám vedieť ,kurzovné myslím bude nižšie ,prihovorím sa u nášho šéfa
 
Laco62
2011-05-10 23:25:49
príspevok od: Jerry C.
príď do Bystrice ,keď budeme mať niečo také u nás v klube ,dám vedieť ,kurzovné myslím bude nižšie ,prihovorím sa u nášho šéfa
OK
 
martin.g
2011-05-10 23:34:31
príspevok od: Pilot33
Na dovysvetlenie. Miesto wrkshpu bolo vybrane s ohladom na najlepsie podmienky na pracu. Uzasny vyhlad, na vsetky svetove strany, Dunaj, Hainburgsky hrad, Devin, Bratislava, dostupnost autom az priamo na miesto konania, variabilna priroda. Hainburg je dostupny s MHD z Bratislavy a od Auparku je to cca rovnako ako do Race. Takze tych ktorych odradza Rakusko, je to skutocne kusok a Bratislava je na dohlad. Napriek tomu je vhodne ist autom, pretoze je to riadny stupak cca 3 - 5 km z Hainburgu.
Mozem sa spytat, ci je potrebne mat aj nejake vlastne svetla, alebo staci fotoaparat na ktory sa daju pripojit, pripadne jeden ext.blesk.?
...a druha vec su skusenosti, zaklady sice zvladnute mam ale skusenosti s fotografovanim portretov mam skor zakladne, napriek tomu by som sa rad zucastnil.....vdaka za odpoved
 
heppy
2011-05-11 09:40:06
príspevok od: martin.g
Mozem sa spytat, ci je potrebne mat aj nejake vlastne svetla, alebo staci fotoaparat na ktory sa daju pripojit, pripadne jeden ext.blesk.?
...a druha vec su skusenosti, zaklady sice zvladnute mam ale skusenosti s fotografovanim portretov mam skor zakladne, napriek tomu by som sa rad zucastnil.....vdaka za odpoved
V popise workshopu sú Vaše otázky zodpovedané

Fotovýbava:
•Fotoaparát, ktorý je možné pripojiť k externým bleskom či už cez kábel alebo rádio.
•Širokouhlejšie a základné objektívy.

Predpokladané skúsenosti účastníkov workshopu:
Workshop je určený fotografom, ktorí si chcú vyskúšať použitie umelého osvetlenia v exteriéri. Je vhodné, aby účastník WS mal zvládnuté fotografické základy.

Ak by ste mali ďalšie otázky, kontaktujte ma priamo na 02/4820 9317 alebo marketing@ephoto.sk.

Tešíme sa na Vašu účasť
Jana Čibová
 
pathy
2011-05-11 21:48:13
príspevok od: IceDive1
Alebo Letovi dohodim nasho oblubeneho www.fotograf.sk
ako skvelo som sa zabavil
 
leto
2011-05-11 23:00:56
príspevok od: IceDive1
Kua akurat vtedy fotim jedinu svadbu v roku.
Leto by sa asi nasral keby som isiel na WS.
počkaj, obrad je až o 16-tej, žeby sme do rakus skočili predtým,,, ?
 
leto
2011-05-11 23:01:45
príspevok od: lu_boss
...alebo nech skocia exterierovky nafotit do rakuska
YES!
 
leto
2011-05-11 23:21:35
príspevok od: Ultra TXF
Vidíš to ?! Dobrý nápad
YES! YES!
 
cagi
2011-05-12 15:52:25
zial, termin mam obsadeny
 
Nino699
2011-05-13 14:00:14
príspevok od: Jerry C.
príď do Bystrice ,keď budeme mať niečo také u nás v klube ,dám vedieť ,kurzovné myslím bude nižšie ,prihovorím sa u nášho šéfa
tak ak nieco bude, daj aj mne vediet
 
Jerry C.
2011-05-13 21:20:23
príspevok od: Nino699
tak ak nieco bude, daj aj mne vediet
no v rámci fotoklubu už tých workshopov bolo habadej ,tento rok napr. interiérové zátišie 1. a 2. ,potom WS s Hvozdenským - Adobe Photoshop pre pokročilých ,teraz sa chystá tvorivá dielňa v Hronci atď.
Každý rok najmenej 5 akcií typu školenie či modernejšie povedané workshop.Treba sa informovať u p.prezidenta fotoklubu .
 
jake
2011-05-14 18:32:12
veru, skoda ze v Rakusku ... chcel som ist ale sme si zorganizovali svoj workshop tu kusok v Ziline
 
piggee
2011-05-14 21:22:13
príspevok od: jake
veru, skoda ze v Rakusku ... chcel som ist ale sme si zorganizovali svoj workshop tu kusok v Ziline
Ono Haiburg je uz viac-menej ako mestska cast Bratislavy. A ked sa to kona pri BA, tak je vacsia sanca, ze sa prihlasi dostatocny pocet zaujemcov, aby sa to mohlo zorganizovat. Vid jarny workshop, ktory mal byt pri cervenom Klastore, kde sa nevedelo prihlasit ani 15 ludi a to viem minimalne o dvoch zaujemcoch z BA..
 
VonXxX
2011-05-15 08:43:22
príspevok od: Marcel Rebro
Ja (asi) prídem z Rače, takže mám dvojnásobnú štreku ... ako Auparčania
kua a ja zo senca, takze co mam robit?
kedz mi ide elektricka?
 
Marcel Rebro
2011-05-15 08:49:32
príspevok od: jake
veru, skoda ze v Rakusku ... chcel som ist ale sme si zorganizovali svoj workshop tu kusok v Ziline
Mas zabrany pri komunikacii v rakustine? Ako uz bolo napisane z AuParku do Hainburgu je to to iste ako do Racisdorfu. Plati sa tam tiez EURasmi, ludia chodia po dvoch a nejedia inych ludi. Je sice pravda ze niektore exkluzivne modelky si zamykaju v pivniciach, ale tu to nehrozi, bo workshop sa odohrava na kopci kde pivnic niet ....
 
jake
2011-05-15 09:53:29
príspevok od: Marcel Rebro
Mas zabrany pri komunikacii v rakustine? Ako uz bolo napisane z AuParku do Hainburgu je to to iste ako do Racisdorfu. Plati sa tam tiez EURasmi, ludia chodia po dvoch a nejedia inych ludi. Je sice pravda ze niektore exkluzivne modelky si zamykaju v pivniciach, ale tu to nehrozi, bo workshop sa odohrava na kopci kde pivnic niet ....
nie, nie ... jednoducho je to pre mna trochu daleko, to mam 400km a 5-6 hodin v aute ma nebavi
 
zdenoxl
2011-05-15 09:54:18
Na tento WS som chcel ist uz minuly rok a tak ako vlani, nemam volno ani tento rok ((((
 
Marcel Rebro
2011-05-15 10:04:54
príspevok od: jake
nie, nie ... jednoducho je to pre mna trochu daleko, to mam 400km a 5-6 hodin v aute ma nebavi
... mne to z Povazskej priamo na miesto konania dava 180 km a 2 hodky ... alebo si si shiftol na vychod?
 
xmonnyx
2011-05-17 21:00:51
príspevok od: jake
veru, skoda ze v Rakusku ... chcel som ist ale sme si zorganizovali svoj workshop tu kusok v Ziline
o aký workshop ide ? ak môžeš daj mi info...Ďík
 
xmonnyx
2011-05-17 21:11:48
to vypada na velmi dobry workshop... ide niekto zo Ziliny ?
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2011-05-18 14:06:42
príspevok od: xmonnyx
to vypada na velmi dobry workshop... ide niekto zo Ziliny ?
ja idem z PB, nebol by problém zobrať ťa
 
magi007
2011-05-18 19:03:32
príspevok od: piggee
Ono Haiburg je uz viac-menej ako mestska cast Bratislavy. A ked sa to kona pri BA, tak je vacsia sanca, ze sa prihlasi dostatocny pocet zaujemcov, aby sa to mohlo zorganizovat. Vid jarny workshop, ktory mal byt pri cervenom Klastore, kde sa nevedelo prihlasit ani 15 ludi a to viem minimalne o dvoch zaujemcoch z BA..
No vies, chvilu mi to neslo do hlavy, ze preco ... ale potom mi to doslo, zly termin, ono MS 2011 v hokeji a WS ... to nejde dokopy, aj som sa prihlasil ale zrusili ste to
 
jake
2011-05-18 20:11:55
príspevok od: Marcel Rebro
... mne to z Povazskej priamo na miesto konania dava 180 km a 2 hodky ... alebo si si shiftol na vychod?
to je cesta hore dolu, plus eventualna zachadzka
 
stepka
2011-05-18 21:40:18
mne sa praveze paci, ze je to v rkuasku, kedze je to tak blizko....este su volne miesta?? musim prejst s mojou polovickou a uvidim...ja idem z noveho mesta z BA, tak by sme sa mohli s racanom zviest spolu....by som nezabludila aspon....
 
garyfisher
2011-05-19 08:21:43
príspevok od: jake
veru, skoda ze v Rakusku ... chcel som ist ale sme si zorganizovali svoj workshop tu kusok v Ziline
ahoj jake a kedyze sa ten zilinsky workshop bude konat zeby som sa pridal....
 
4wd
2011-05-23 17:39:42
Ak by mal niekto zaujem mozem ho zobrat z BA Dlhe Diely, Karlovka pripadne Petrzalka. Mam voľne este voľné miesta v aute.
 
tomjusko
2011-05-24 22:52:33
Ide niekto z Košíc?
 
Pospo
2011-06-10 13:09:34
Idem z Jaroviec, mozem pripadne skocit po dakoho do Petrzalky.
 
tomjusko
2011-06-10 14:15:21
príspevok od: Pospo
Idem z Jaroviec, mozem pripadne skocit po dakoho do Petrzalky.
Mohli by ste ma zobrat? kam mam prist?
 
heppy
2011-06-10 18:22:21
príspevok od: tomjusko
Mohli by ste ma zobrat? kam mam prist?
Dobry den pan Jusko, vcera som Vam pisala mail s kontaktom na ineho ucastnika, s ktorym som dohodla ze Vas zoberie. Kontaktujte ho
Prajem prijemny workshop!
 
Marcel Rebro
2011-06-10 18:37:15
Bol som to tam dnes omrknut ... odporucam zobrat teple spodne pradlo ....
 
Robert Simeg
2011-06-10 22:08:57
príspevok od: Marcel Rebro
Bol som to tam dnes omrknut ... odporucam zobrat teple spodne pradlo ....
Ty si pripad
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2011-06-14 14:13:08
príspevok od: Marcel Rebro
Bol som to tam dnes omrknut ... odporucam zobrat teple spodne pradlo ....
Mal si radsej odporucit opalovaci krem!
 
Marcel Rebro
2011-06-14 14:27:34
príspevok od: Karol Srnec
Mal si radsej odporucit opalovaci krem!
Vyzeram ako DrIlko?
 
piggee
2011-06-14 14:31:08
Super fotky sa vam podarili.. mozem iba ticho zavidiet, ze som sa do kurzu uz nezmestil..
 
Marcel Rebro
2011-06-14 14:34:53
príspevok od: piggee
Super fotky sa vam podarili.. mozem iba ticho zavidiet, ze som sa do kurzu uz nezmestil..
to bolo nejake obmezdenie na vysku alebo hmotnost?
 
piggee
2011-06-14 14:36:40
príspevok od: Marcel Rebro
to bolo nejake obmezdenie na vysku alebo hmotnost?
Na pocet ucastnikov a tyzden pred workshopom to uz bolo uplne plne
 
Robert Simeg
2011-06-14 14:46:53
Pripajam este jednu fotko z WS, ten opalovaci krem by sa veru bodol v tej chvili
 
heppy
2011-06-14 14:49:14
príspevok od: piggee
Na pocet ucastnikov a tyzden pred workshopom to uz bolo uplne plne
No musis sa nabuduce prihlasit skor
Ked je workshop uz vypredany, zmizne ti moznost Prihlasit sa na workshop. Ale ty mi zavolas na poslednu chvilu par dni pred ci je este volne. Nabuduce ti poslem individualne info o aktualnom workshope mesiac pred
 
Pospo
2011-06-14 14:50:02
príspevok od: Robert Simeg
Pripajam este jednu fotko z WS, ten opalovaci krem by sa veru bodol v tej chvili
Inac s tym tvojim Pentaconom mam asi moju najlepsiu foto z workshopu Cize dik.
 
piggee
2011-06-14 15:01:39
príspevok od: heppy
No musis sa nabuduce prihlasit skor
Ked je workshop uz vypredany, zmizne ti moznost Prihlasit sa na workshop. Ale ty mi zavolas na poslednu chvilu par dni pred ci je este volne. Nabuduce ti poslem individualne info o aktualnom workshope mesiac pred
vyborne dohodnute Inac planuje sa teraz aj nieco cez letne prazdniny?? by som sa aj zucastnil, ak to nebude zrovna v termine od 5-15 august. Teda pokial nebude zase nejake zemetrasenie, alebo etna neprdne
 
Robert Simeg
2011-06-14 15:02:39
príspevok od: Pospo
Inac s tym tvojim Pentaconom mam asi moju najlepsiu foto z workshopu Cize dik.
: )) super, tak to ma tesi.
 
Pospo
2011-06-14 15:12:30
Este jedna backstagovka. Kto vtedy odpaloval blesky neviem.
 
slavmiro
2011-06-14 15:28:13
dal by som si viac zalezat na modelkach, mohli by byt aj o dekadu mladsie alebo aspon krajsie oblecene, lebo nohavice nosia chlapi a texasky cowboys.
Umele svietenie je proti logike svetla na scene, slnko zprava, na tvari dominantne svetlo zlava mi moc nepasuje. Vystverat sa na kopec, ked je azuro obloha a megatvrde svetlo je na ucenie OK, v praxi tazko pouzitelne. Zabery pri zapade, v zlatej hodinke, su vsak o triedu lepsie.
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2011-06-14 15:34:00
Ďakujem za výborný workshop, Martin toho ukázal veľa a podelil sa s množstvom svojich vedomostí. Moja vďaka patrí aj organizátorom z Ephota za dobrú organizáciu. V každom prípade vydarená akcia, môžem odporučiť do budúcna.
 
Pospo
2011-06-14 15:58:21
príspevok od: slavmiro
dal by som si viac zalezat na modelkach, mohli by byt aj o dekadu mladsie alebo aspon krajsie oblecene, lebo nohavice nosia chlapi a texasky cowboys.
Umele svietenie je proti logike svetla na scene, slnko zprava, na tvari dominantne svetlo zlava mi moc nepasuje. Vystverat sa na kopec, ked je azuro obloha a megatvrde svetlo je na ucenie OK, v praxi tazko pouzitelne. Zabery pri zapade, v zlatej hodinke, su vsak o triedu lepsie.
Prave naopak. Folil si svadby a sam vies o kolkej byvaju obrady a ake byva svetlo pred nimi. Ta velmi uzitocna cast bola, ako sa s oskarom popasovat aby tie fotky pouzitlene boli.
 
lubox
2011-06-14 16:34:30
Pripájam sa k Martinovmu poďakovaniu za workshop, ktorý bol fakt výborný môžem len odporučiť ak sa bude niekedy opakovať.
 
Robert Simeg
2011-06-14 17:07:14
príspevok od: Pospo
Este jedna backstagovka. Kto vtedy odpaloval blesky neviem.
super momentka!
 
bublifuk80
2011-06-14 18:10:52
príspevok od: Robert Simeg
Pripajam este jednu fotko z WS, ten opalovaci krem by sa veru bodol v tej chvili
Pekná fotka. Táto modelka má pekné XXX portfolio na webe pod umeleckým menom Rebbeca.
 
IceDive1
2011-06-14 18:12:40
Asi ze vam dobre bolo ale mne nakoniec bolo este lepsie.
 
haplo602
2011-06-14 20:56:31
príspevok od: Martin Brojo
Ďakujem za výborný workshop, Martin toho ukázal veľa a podelil sa s množstvom svojich vedomostí. Moja vďaka patrí aj organizátorom z Ephota za dobrú organizáciu. V každom prípade vydarená akcia, môžem odporučiť do budúcna.
pekne fotky, zavidim ucast
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2011-06-14 21:18:27
príspevok od: haplo602
pekne fotky, zavidim ucast
netreba závidieť, treba sa nabudúce zúčastniť osobne
 
Filip Bucher
2011-06-15 10:21:56
kedy bude dalsi termin?
 
mirushka
2011-06-15 13:46:18
príspevok od: Laco62
Nesedí mi termín (môj problém). Ale prečo až v Rakúsku? Nedá sa napr. v okolí BB? Sú v Rakúsku krajšie exteriéry alebo je tam lacnejšie? Nič v zlom, len sa pýtam...
Súhlasím!!Už by konečne mohol niekto zorganizovať takýto zaujímavý workshop aj v okolí Banskej Bystrice..
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2011-06-15 13:52:27
príspevok od: mirushka
Súhlasím!!Už by konečne mohol niekto zorganizovať takýto zaujímavý workshop aj v okolí Banskej Bystrice..
Lebo neustale narazame na vas nezaujem. Workshopy sme skusali viackrat aj mimo Bratislavy, ale pre nezaujem sme ich museli zrusit. Samotna priprava workshopu je pomerne dlhodoba zalezitost a pokial sa neuskutocni, je to pre nas strata casu a aj financii.
Tu vidim priestor pre kluby a skupinky. Mozu nas oslovit a mi radi poskytneme lektorov, ak oni spravia nieco pre propagaciu a naplnenie workshopu.
 
Marcel Rebro
2011-06-16 00:20:59
príspevok od: bublifuk80
Pekná fotka. Táto modelka má pekné XXX portfolio na webe pod umeleckým menom Rebbeca.
... mas XXX prehlad ...
 
Dawid1213
2011-06-16 00:59:22
príspevok od: Filip Bucher
kedy bude dalsi termin?
Tiež sa pítam ale bližšie k východu by mohlo byť... BB,PP,PO,KE...
 
piggee
2011-06-16 07:22:13
príspevok od: bublifuk80
Pekná fotka. Táto modelka má pekné XXX portfolio na webe pod umeleckým menom Rebbeca.
tak sem s linkou
 
Robert Simeg
2011-06-16 09:14:43
príspevok od: mirushka
Súhlasím!!Už by konečne mohol niekto zorganizovať takýto zaujímavý workshop aj v okolí Banskej Bystrice..
Na WS bol aj chalanisko z KE : )
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2011-06-16 10:15:38
Ľudia, veď buďte trochu aktívny. Chcete WS inde ako sa organizuje? Ok, tak čo Vám bráni, aby ste zohnali priestory, nejakých ľudí a oslovili ephoto, aby Vám pomohli s lektormi. Treba byť aktívny a nielen pasívne čakať čo mi kto dá na tanieri.
 
titinius
2011-06-16 14:13:51
podla mna ten vyplnovy blesk v protisvetle vyzera uplne neprirodzene
 
IceDive1
2011-06-16 15:07:36
príspevok od: titinius
podla mna ten vyplnovy blesk v protisvetle vyzera uplne neprirodzene
Jo len nikde nie je napisane ze to musi vyzerat prirodzene.
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2011-06-16 17:33:40
príspevok od: titinius
podla mna ten vyplnovy blesk v protisvetle vyzera uplne neprirodzene
nie je skôr dôležité či to vyzerá dobre, ako to či je to prirodzené? koľko dobrých fotografií je úplne neprirodzených? napr. cakova tvorba je celá "neprirodzená"
 
titinius
2011-06-16 23:33:02
príspevok od: Martin Brojo
nie je skôr dôležité či to vyzerá dobre, ako to či je to prirodzené? koľko dobrých fotografií je úplne neprirodzených? napr. cakova tvorba je celá "neprirodzená"
neviem, premna nie, pokial to nekoresponduje s realitou tak to vomne evokuje zly pocit, resp pocit nepohodlnosti pri pozerani sa na danu fotku,,, tazko to vysvetlit
tak isto ako ked sa pozriem na Zlin a mam chut vratit obed alebo ked sa pozries na Mirage 2000 a vidis aky je to nadherny stroj,,, take male prirovnanie
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2011-06-16 23:53:22
príspevok od: titinius
neviem, premna nie, pokial to nekoresponduje s realitou tak to vomne evokuje zly pocit, resp pocit nepohodlnosti pri pozerani sa na danu fotku,,, tazko to vysvetlit
tak isto ako ked sa pozriem na Zlin a mam chut vratit obed alebo ked sa pozries na Mirage 2000 a vidis aky je to nadherny stroj,,, take male prirovnanie
ok, tak potom prečo také hodnotenie aké si dal tejto foto:
www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/200813/taka-konina/
reálne nemáš možnosť vidieť takúto perspektívu.
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2011-06-16 23:53:54
príspevok od: titinius
neviem, premna nie, pokial to nekoresponduje s realitou tak to vomne evokuje zly pocit, resp pocit nepohodlnosti pri pozerani sa na danu fotku,,, tazko to vysvetlit
tak isto ako ked sa pozriem na Zlin a mam chut vratit obed alebo ked sa pozries na Mirage 2000 a vidis aky je to nadherny stroj,,, take male prirovnanie
nechcem ti brať tvoje hodnotenie, len poukazujem na to, ako je to so zachytením reality
 
tomjusko
2011-06-17 19:40:55
príspevok od: Dawid1213
Tiež sa pítam ale bližšie k východu by mohlo byť... BB,PP,PO,KE...
Nemyslím si že by sa organizátorom oplatilo organizovať workshopy ďalej od Bratislavy, určite by neboli zaplnené a ten kto má vážny záujem tak tých pár hodín navyše je ochotný precestovať, ja som napríklad cestoval z Košíc pretože neverím že by som sa dočkal takéhoto workshopu na východe. ,,Ak nepríde hora k Mohamedovi, príde Mohamed k hore."
 
Luss_mObscene
2011-06-18 04:11:57
keby mám len tak 150 eur...fú...
inac tie fotky su super..
 
titinius
2011-06-18 21:05:24
príspevok od: Martin Brojo
ok, tak potom prečo také hodnotenie aké si dal tejto foto:
www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/200813/taka-konina/
reálne nemáš možnosť vidieť takúto perspektívu.
coby nie som chlapec z dediny koniky mam rad, ale nejde o to ci ju mas moznost vidiet, pretoze to je na fotke super, resp vtedy je fotka super ak zachytis (realnu) perspektivu ktora sa bezne nevidi , vtedy fotka zaujme teda to je moj nazor
no ale ludia si bezne nebliskaju do tvare bleskom ani nezvykne svietit slnko z dvoch stran preto je mi to podvedome neprirodzene chapes
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2011-06-18 21:23:49
príspevok od: titinius
coby nie som chlapec z dediny koniky mam rad, ale nejde o to ci ju mas moznost vidiet, pretoze to je na fotke super, resp vtedy je fotka super ak zachytis (realnu) perspektivu ktora sa bezne nevidi , vtedy fotka zaujme teda to je moj nazor
no ale ludia si bezne nebliskaju do tvare bleskom ani nezvykne svietit slnko z dvoch stran preto je mi to podvedome neprirodzene chapes
práveže nechápem. na jednej strane "neprirodená perspektíva" je ok, na druhej strane "neprirodzene svietenie" ok nie je. myslíš, že človek má možnosť ľudským okom vidieť to, čo je zachytené na tej fotografii? ja nie. vieš si predstaviť, že by ten portrét bol zachytený bez dosvietenia do tváre? ja áno a určite by tu na to každý nadával, že je to zlé.
 
titinius
2011-06-23 15:54:00
chapem
no ja to neviem odovodnit fyzikalne, alebo pouckou, jednoducho ked ovoniam hovienko tak mi smrdi, ked dusene kuracie prsia, tak mi vonaju (za normalnych okolnosti)
cim neprirovnavam tu fotku k hovienku len to chcem vysvetlit jednoducho to vomne vzbudzuje taky pocit, ze to nieje ono
zatial co ten konik v poho,,, neviem konkretne preco :/ :/ :/
 
veve88
2011-06-26 22:24:03
príspevok od: tomjusko
Nemyslím si že by sa organizátorom oplatilo organizovať workshopy ďalej od Bratislavy, určite by neboli zaplnené a ten kto má vážny záujem tak tých pár hodín navyše je ochotný precestovať, ja som napríklad cestoval z Košíc pretože neverím že by som sa dočkal takéhoto workshopu na východe. ,,Ak nepríde hora k Mohamedovi, príde Mohamed k hore."
aj ja som bola z Kosic
 



  • ()
     
  • ()
     
  • ()
     
  • ()
     
  • ()