mam 15 rokov a som vášnivý fotograf.Vlastním foťák Canon s5is chcel by som však prejsť na zrkadlovku...keďže moc peňazí nemám čo by ste mi odporučili?či mam ešte počkať s kúpou?neviem...:)(možno by som bral aj second hned)ĎAKUEM
Mat taky fotak ako mas teraz tak nevymyslam.. Co ti na nom nestaci? V 15tich som o takom niecom mohol len snivat pri dobrej sci-fi knihe.
Zrkadlo je draha vec, hlavne ked mas 15 a nepredavas biely prasok.. :)
a este...
Vytvor si tu portofolio fotiek pod ktorymi budes mat pozitivne ohlasy od fotografov co maju nejaku vahu v tom co pisu a potom si dokazes ze mozes ist dalej. Navyse to mozes pouzit ako hlavny argument pre rodicov:
´Momo, tato pozrite co so mna rastie, podporte ma v dalsom napredovani..´
A uvidis ze aj oni spravia vsetko aby si to zrkadlo nakoniec dostal.
peto94:
pozri po Nikone D50 - ma motorcek v tele, cize na nom budu fungovat vsetky Nikon objektivy (aj 40 rokov stare MF) a predava sa za par tisic korun. ;)
afkaa ti dobre poradil, aj D100, D70, D70s sa daju kupit za dobre prachy. Ine znacky neviem, kedze mas Canon asi budes chciet Canona. Pozri paladix.cz ja som tam nakupil vsetko co mam okrem tela D80, ktore som kupil od znameho, ja vlastne nemam nic nove :D.
PS: V 15tich som mal taky zlty kompakt, ze vraj Quick Slim. Slim velmi nebol :D mal jednu sosovku s plastu, spust a dve kolecka na pretacanie filmu :D a dokonca sanky na blesk so stredovym kontaktom, ktory normalne odpaloval :D.
Prve zrkadlo som mal Chinon z roku 1979 :D za 2 litre s bazaru :D to bolo radosti ako aj pred rokom s prvou DSLR :)
ta sigma ma vlastny ostriaci mechanizmus ? na D40 - D40x potrebujes take sklo, ak nechces ostrit rucne, ked uz chces ten Nikon, tak fakt ta D50, da sa kupit v bazaroch za vybornu cenu
ja vlasne mam objektív sigma 28-70 f2.8... s bajonetom na nikon...tak pozeram po nikonoch:)d40asi nie ale od40x vyšie by som už bral všetko:D