Fórum » O TECHNIKE

D600 alebo GH3

lakemead777
lakemead777 2012-09-25 20:11:23+02
Prosim info.
Pozadujem superkvalitne fotky s velkou hlbkou ostrost a, fotim vacsinou prirodu.
Je na tento ucel lepsi Nikon D600, alebo Panasonic GH3 ?
S akym objektivom ?
Dik.

Erick
2012-09-25 21:27:15+02
príspevok od: lakemead777
nie som fotograf, iba rad fotim, co ma vacsiu hlbku ostrosti ? Full frame, alebo Micro ? Chcem mat celu fotku ostru. Nie iba detail.
V zásade má väčšiu hĺbku ostrosti menší čip, čiže GH-3. Menší čip ale znamená nižšiu kvalitu obrazu. Lepší výstup dosiahneš pri použití kvalitných objektívov, v tomto jednoznačne Nikon vedie nad Panasonicom.
Väčšia hĺbka ostrosti nerovná sa superkvalitná fotka.

Marcel Rebro
2012-09-25 21:31:53+02
príspevok od: Bpali
kup si d600 a mas pokoj...ja mam micro4/3 system,foti to slusne krajinky,ale uz davno som vycerpal jeho moznosti...ale ja mam este jeho prveho predchodcu G1,to je praprapra...pradedo...
sfotene prapraprapra...pradedom
vymenil som ho (G1) za E-PM1 len koli tomu ze bol fullspektorvy a vadilo mi ze
a) musim prehadzovat filtre (IR, lowwpass) z objetivu na objetiv
b) nemozem pouzivat UWA sklo 7-14

Bpali
2012-09-25 21:39:56+02
príspevok od: Marcel Rebro
sfotene prapraprapra...pradedom
vymenil som ho (G1) za E-PM1 len koli tomu ze bol fullspektorvy a vadilo mi ze
a) musim prehadzovat filtre (IR, lowwpass) z objetivu na objetiv
b) nemozem pouzivat UWA sklo 7-14
mrco,ja nehovorim,ze pradedo G1 foti zle...ved vseto stale fotim s nim..lebo nie kazdy ma prachy,ako ty ale chlapec,co tu zalozil temu,ked ma dilemu,nech si kupi d600,nech je spokojny

Marcel Rebro
2012-09-25 21:47:59+02
mrco,ja nehovorim,ze pradedo G1 foti zle...ved vseto stale fotim s nim..lebo nie kazdy ma prachy,ako ty ale chlapec,co tu zalozil temu,ked ma dilemu,nech si kupi d600,nech je spokojny
A vies preco mam prachy? Lebo fotim G1kou
Mam na tuto temu (dve) story ... snad raz ...

Bpali
2012-09-25 22:10:24+02