Fórum » O TECHNIKE

SETAK NA CANON 40D

Robert Simeg
Robert Simeg 2009-07-05 02:12:42+02
Chcem sa spytat ci bude pasovat setak 18-55 na canon 40D, aj ked si myslim ze ano ale len tak pre istotu :)

Robert Simeg
2009-07-05 12:32:37+02
príspevok od: Martin Brojo
Ja sa nepovažujem za profesionala. Som len začiatočník ako ty. Ale rozdiel medzi nami je ten, že ja si najskôr preštudujem všetko čo sa dá ohľadom témy (v tomto prípade fotografovania) ktorá ma zaujíma a až keď neviem nájsť na niečo odpoveď potom sa pýtam. Tvoj prístup je taký, že načo by si niečo študoval, keď sa na to môžeš opýtať s prístupom: Načo budem strácať čas čítaním, keď mi to niekto môže povedať. A už neberieš ohľad na to, že niekto iný musí strácať čas tým, že ti na to musí odpovedať. Naviac to, že som ťa odkázal na fotoškolu malo aj ďalší zámer, nájdeš tam mnoho poučného, čo sa ti bude hodiť. Takže byť tebou najskôr si to prečítam a potom sa niečo pýtam, potom robím súdy.
Co ty vies o mojom pristupe?:Dtak to veru nie je, a precitaj si este raz tu poslednu vetu a porozmyslaj nad jej vyznamom ked si taky nastudovany,ja nikoho neprosim aby stracal cas odpovedanim na moje otazky, a hlavne nikto nie je povinny, ani ty, takze stracas cas dobrovolne.

Martin Brojo
ocenenie redakciou 2009-07-05 12:34:07+02
príspevok od: Robert Simeg
Co ty vies o mojom pristupe?:Dtak to veru nie je, a precitaj si este raz tu poslednu vetu a porozmyslaj nad jej vyznamom ked si taky nastudovany,ja nikoho neprosim aby stracal cas odpovedanim na moje otazky, a hlavne nikto nie je povinny, ani ty, takze stracas cas dobrovolne.
Hej, to je pravda. A keď už som to spravil a tvoj prístup je taký, aký je, tak ľutujem, že som sa ti snažil niečo poradiť.

Robert Simeg
2009-07-05 12:37:22+02