Fórum » O TECHNIKE

Canon EOS 1000d alebo Olympus E520

Martin Gabriel
Martin Gabriel 2009-08-03 20:02:13+02
Dobrý deň. Chcel by som sa opýtať na výhody a nevýhody týchto dvoch značiek. A ak by ste mohli, mohli by ste mi poprípade poradiť lepšiu alternatívu. Ďakujem

Martin Gabriel
2009-08-07 00:09:58+02
Ospravedlňujem sa, ale asi určite nie som taký profesionál ako javelin a Strhak. Ja som ešte amatér a tak aj moje hodnotenie dobrého a zlého, vhodného a nevhodného, bude podobné môjmu statusu začiatočníka. Tak to prosím akceptujte, alebo neprispievajte. Lebo vo vašich príspevkoch nie je nič poučného, čím by som sa mal riadiť. Ale ak by ste chceli poradiť, tak budem rád. Ďakujem

Daniel.U
2009-08-07 00:17:06+02
príspevok od: Martin Gabriel
Ospravedlňujem sa, ale asi určite nie som taký profesionál ako javelin a Strhak. Ja som ešte amatér a tak aj moje hodnotenie dobrého a zlého, vhodného a nevhodného, bude podobné môjmu statusu začiatočníka. Tak to prosím akceptujte, alebo neprispievajte. Lebo vo vašich príspevkoch nie je nič poučného, čím by som sa mal riadiť. Ale ak by ste chceli poradiť, tak budem rád. Ďakujem
kup si Nikon D5000. Nevyhras sice cestu na Mesiac, ale snad sa bez nej zaobides. Ak by ti ju predsa len ponukli, mam doma blvace sacky :-)

Strhak
2009-08-07 00:27:13+02
Tak ja som ti v začiatkoch poradil, ale časom keď budeš čítať to čo si tu popísal budeš si byť hlavu o stôl že to snáď nie je ani pravda. Skús si prečítať sekciu Fotoškola a potom sa zamysli nad vetami tipu :
Pravdepodobne to bude moja jediná investícia do fotoaparátu, a tak by som si chcel kúpiť niečo kvalitné,

najlepšie aj s kvalitným prvým objektívom,

ale to asi je iba moje prianie, aby setový objektív bol prvotriedny.

Moja kúpa bude asi z najväčšou pravdepodobnosťou spočívať iba v prístroji a setovom objektíve, ktorý je pomerne kvalitný.

Osobne nevidím rozdiel medzi sedem a troj bodovým zaostrovaním, ak to trojbodové funguje vynikajúco ako napríklad v Olympusoch E420, E520.