Zdravím, som začínajúci fotograf, a premýšľam nad statívom, chcem ho používať hlavne na makro ale samozrejme aj na krajinky a na ostatné príležitosti, našiel som tohto drobca a vzhľadom na jeho rozmery a možnosti mi príde ako dobrá voľba...máte s ním niekto skúsenosti, je to dobrá voľba??? poprípade by som popsrosil o rady v tejto oblasti ďakujem moc krát, príjemnú nedeľu
no nieco somm našiel...ale zatial nič čo by ma utvrdilo v správnosti výberu alebo odradilo...chcem nejaký statív na makro(hmyz) hlavne,čiže potrebujem niečo kompaktné aj do lesa, zatial fotím makro s 1000D a seťákom(napriek tomu sa celkom darí:))...no neskôr plánujem stovečku makro... a ako študent si moc drahé príslušenstvo nemozem dovolit preto takáto otázka...ak máte niekto nejaké rady v tejto oblasti budem veľmi vďačný...
Ak sam vies, ze sa tam neda nic najst, preco ho tamposielas?
nech na to príde sám, nech je ďalší ktorému to bude nenormálne vadiť a možno raz s týmto stavom niečo spravia aj kompetentný. Zatiaľ mám pocit že im to nevadí a že sú spokojný s tím ako funguje vyhľadávanie vo fóre. Ja osobne na ňom nič nehľadám lebo to nemá zmysel, radšej si to pozriem niekde inde. Tak preto a pozri sa už sa ozval ďalší, takže mám už dve duše ;-)
nech na to príde sám, nech je ďalší ktorému to bude nenormálne vadiť a možno raz s týmto stavom niečo spravia aj kompetentný. Zatiaľ mám pocit že im to nevadí a že sú spokojný s tím ako funguje vyhľadávanie vo fóre. Ja osobne na ňom nič nehľadám lebo to nemá zmysel, radšej si to pozriem niekde inde. Tak preto a pozri sa už sa ozval ďalší, takže mám už dve duše ;-)
Ja som tiež upozorňoval na vyhľadávanie, ktoré tu stojí za hovno, ale nikto nič.
Ešte že si viem veci nájsť aj iným spôsobom :-)
Ja som tiež upozorňoval na vyhľadávanie, ktoré tu stojí za hovno, ale nikto nič.