Cawte ludia,idem si kupovat fotoaparat a vobec neviem ktory ,svoj vyber som zužil na modele Canon EOS 450D a 500D potom Nikon d5000 a DSLR A500 a A550 od sony.Som uplny začiatočník a chcem sa venovat foteniu pohyblivych predmetov (extremnych športov),kamarat mi fovoril že fotoaparaty s vysokym rozlíšenim ako ten EOS 500D a DSLR A550 že pri nich mám velky šum on mi radil skor ten starši model EOS 450D čo by ste mi vy radili lebo nazaj už neviem . . .
na šport, do extrému??? Ani jedno, ani druhé, ani tretie a ani štvrté. Na túto triedu sa najlepšie hodí Canon EOS 7D, alebo lacnejšia varianta EOS 50D, poradil by som aj Sony no nepoznám až toľko ich ponuku ;-)
na šport, do extrému??? Ani jedno, ani druhé, ani tretie a ani štvrté. Na túto triedu sa najlepšie hodí Canon EOS 7D, alebo lacnejšia varianta EOS 50D, poradil by som aj Sony no nepoznám až toľko ich ponuku ;-)
ja ti radim popozerat forum...lebo v priebehu kratkej doby si uz dalsi do zoznamu, co sa zaregistuje, hned zalozi nove vlakno a pyta sa na fotoaparat pre zaciatocnika, kde figuruje 450D, 500D a D5000...
no aj to by sa dalo len ho zohnať je problém. No a ďalší problém tieto foťáky sa väčšinou predávajú už fakt v vybúchané. Proste už majú toho až príliš veľa za sebou
ja ti radim popozerat forum...lebo v priebehu kratkej doby si uz dalsi do zoznamu, co sa zaregistuje, hned zalozi nove vlakno a pyta sa na fotoaparat pre zaciatocnika, kde figuruje 450D, 500D a D5000...
...vieš čo?....kúpim ti na vianoce malý boxovací mech alebo takú antistresovú drevenú tabuľu na stenu do ktorej sa budeš môcť odventilovať.....len ti dobre chcem.....lebo tu ide o zdravie :)
...vieš čo?....kúpim ti na vianoce malý boxovací mech alebo takú antistresovú drevenú tabuľu na stenu do ktorej sa budeš môcť odventilovať.....len ti dobre chcem.....lebo tu ide o zdravie :)
nemam to kde zavesit a zavadzanie mam i tak ine veci :o) ja len som mu chcel dobre, kym nepride niekto haklivejsi a neposle ho na pasu ci do inej dimenzie :o)