Prosím o radu a to aký objektív a výbavu kúpiť k telu canon 50D na fotenie psov na výstave v hale ale aj vonku. Už mam objednaný canon 50 f 1,4 ako základ , ale myslím si že ešte nejaký určite bude potrebný.Ďakujem vopred za radu som úplný laik ktorý potrebuje fotiť a túži mat pekne fotky.
ďakujem , ale to je pre mňa trošku drahé ja by som myslel niečo okolo 400€
v takej cene to budes mat tazke, myslim si ze ta 50/1,4 ti potom bude musiet realne stacit - inac super sklo je aj canonacka 135/f2 - je to L-kove sklo a neni tak predrazene, s tym nafotis koncerty aj v hale lespie nez s 200/2,8 - to by mohlo byt na 50D trosku dlhe
v takej cene to budes mat tazke, myslim si ze ta 50/1,4 ti potom bude musiet realne stacit - inac super sklo je aj canonacka 135/f2 - je to L-kove sklo a neni tak predrazene, s tym nafotis koncerty aj v hale lespie nez s 200/2,8 - to by mohlo byt na 50D trosku dlhe
no len škoda že prvý stojí cez tisícku, a druhý okolo 730 ale máš pravdu zase :)
ďakujem , ale to je pre mňa trošku drahé ja by som myslel niečo okolo 400€
tak potom už len napísať do snívajte snami nech tú cenu upravia, vybral si si náročnú disciplínu ktorá je neskutočne finančne nákladná čo sa tíka skiel ;-)
do velkej haly tu canonacku 1200/5,6 - to by bolo super
jojo ale to už by tích 400€ nestačilo ani na akontáciu pri splátkovom predaji a ak by sa rozhodol splácať to po 400€ tak bez navýšenia by bol jeho ten objektív za cca 21 rokov :-DDD
Mam novu Sigmu 50-150/2.8, je to fajn objektiv, iba na dlhom konci uz nevelmi ostry. Stoji okolo 600 €, z druhej ruky sa do 400 zmestis. Len treba skontrolovat ostrenie, Sigma s Canonom ma tradicne problemy.
Mam novu Sigmu 50-150/2.8, je to fajn objektiv, iba na dlhom konci uz nevelmi ostry. Stoji okolo 600 €, z druhej ruky sa do 400 zmestis. Len treba skontrolovat ostrenie, Sigma s Canonom ma tradicne problemy.