Dobrý deň. Chcem sa opýtať, ktorý z týchto foťákou je lepší. Olympus E-520 Double zoom kit alebo Canon EOS 1000D.
Pýtam sa preto lebo sa chýstám na prechod z UZ na zrkadlovku.
Som začiatočník, nie uplný.
este otazka podla zoho co usudzujem a citam tak je objektiv ZUiko Digital 14-42 na portret a makro a 40-150 na objekty ako hrady a krajinky a vzdialenejsie predmety.
Ak to nieje tak tak ma prosim opravte zo zrkadlovkou sa zapodievam prvý krat a chcem ziskat co najlepsiu do 500e. doteraz som mal UZ510 no to nebolo nic a predtim som mal OPYMPUS NA FILM takze tejto znacke som verny. Ten na film mal nizsiu uroven sumu na a3 vyvolanom vo fotolabe ako uhazkova fotka z 1000d.
DIK.
kup si olympus, do pol roka ho zrejme predas a doplatis na canon/nikon.. a miesto toho aby si kupil rovno nieco lepsie musis kupit hovadinu aby si zmudrel :) pohoda, napr. mne sa to stavalo casto, teraz uz menej...
Nepovadal si co s tym chces fotit ci len take rodinne cvaky alebo to myslis s fotenim aspon trosku vaznejsie a chces sa zlepsovat. Ak ti ide len o tie rodinne cvaky tak ju jedno co si kupis .. ak to myslis trosku vaznejsie siahnes bud po canone alebo nikone. co sa canonu tyka tak bud to 1000D alebo skus nejaky bazar a 50mm F1.8 + setak napr.
este otazka podla zoho co usudzujem a citam tak je objektiv ZUiko Digital 14-42 na portret a makro a 40-150 na objekty ako hrady a krajinky a vzdialenejsie predmety.
Ak to nieje tak tak ma prosim opravte zo zrkadlovkou sa zapodievam prvý krat a chcem ziskat co najlepsiu do 500e. doteraz som mal UZ510 no to nebolo nic a predtim som mal OPYMPUS NA FILM takze tejto znacke som verny. Ten na film mal nizsiu uroven sumu na a3 vyvolanom vo fotolabe ako uhazkova fotka z 1000d.
DIK.
:-O film je film, keď kupuješ digitálnu zrkadlovku tak už snímač nevymeníš.