Hore
Fórum » O TECHNIKE
 

Rozhodovanie medzi Nikon D80 a Sony Alpha 350

ethanel
2008-05-01 17:58:44+02
čaute som tu nový a potrebujem len poradiť alebo vypočuť si Váš názor medzi rozhodovaním alebo poradiť niečo iné. Rozhodujem sa kúpiť nový fotoaparát ale neviem si vybrať. Cenovo som na tom asi tak do 45.000 Skk. Som len taký pokročilý fotograf v začiatkoch, premýšľal som aj o Nikone D300 ale zdá sa mi to zbytočné. Čítal som tu už veľa o porovnávaní fotoaprátov ale neviem sa naozaj rozhodnúť.
 
bear
- moderator
2008-05-01 18:47:36+02
najprv si sprav jasno v poziadavkach na objektivy a potom si vyber telo fotoaparatu
 
bluesman
2008-05-01 20:53:14+02
bear ti dobre radi...najprv tie objektivy...zalezi od toho co chces fotit a podla toho sa obzerat aka je dostupnost tych ktorych objektivov (cenova atd...)...pokial vyslovene nepotrebujes 6-8 obrazkov za sekundu a akcne fota velmi nefotis tak tu D300 nateraz nechaj bokom (poviem ti, je to riadne zviera a clovek zo zaciatku moze z tych funkcii dostat depku :o))...neviem co je za masinku ta alpha 350, len tak zbezne som videl recenziu a vyzera byt fajn...osobne by som isiel asi do nikonu d80...uz len preto ze mam skusenost s dvoma modelmi od nikonu a som nadmieru spokojny...uzivatel sa pri manipulacii s nimi nestrati, menu je maximalne prehladne a vsetky tlacidla na tele fotoaparatu su prstom lahko dostupne a umiestnene presne tam kde maju byt...vysoka obrazova kvalita je samozrejmostou...mozno by stalo za zmienku uvazovat aj o canone...ma celkom slusny vyber entry-level zrkadloviek a ak by si chcel potom neskor upgrade tak 40D je skvely fotacik a cenovo na velmi prijatelnej urovni...tak dufam, ze som ta nezamotal este viac :o)
 
dusan1973
2008-05-02 07:57:10+02
Nikon vs Sony. Určite by som išiel do nikonu.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2008-05-02 08:05:26+02