Hore
Fórum » O TECHNIKE
 

Výber fotoaparátu,som strašne nerozhodný

stevehood
2010-03-05 17:22:16+01
Zdravim,po prečítaní zopár článkov na tejto stránke,a rôznych komentárov som už úplne mimo,a vôbec neviem aký foťák si kúpiť. Strávim 4mesiace v Grécku,a chcel by som neaky trocha lepší foťák. Som amatér,ale chcel by som si nafotiť krajinu,možno aj makro,a rôzne príležitosti. Fotky si určite nebudem tlačiť,viacmenej len do PC. Čo vravíte na tieto dva : http://www.alza.sk/kodak-easyshare-z915-zoom-cerny-d120403.htm a http://www.alza.sk/fujifilm-finepix-s1500fd-d115321.htm ? Neviem či sa mi bude chieť so sebou všade brať neaky ultrazoom,tak som pomyslel na neaký šikovný kompakt. Aký by ste mi vedeli doporučiť? Jedna z podmienok je cena tak do 160€. Ďakujem:)
 
javelin
2010-03-05 17:25:08+01
Do 160 E čokolvek....nerieš.....
 
bear
- moderator
2010-03-05 17:49:32+01
Za tu cenu dobry novy kompakt nekupis. Mozno vo vypredaji nejaky starsi model, ale skor by som to videl na nejaky secondhand (Canon G9,G10, Panasonic LX1, LX2, alebo nieco lepsie od Fuji)
 
stevehood
2010-03-05 18:22:47+01
Za tu cenu nie? Tak ako teda fotia foťáky ktoré sú za 70-100eur? A to som najprv rozmýšlal nad neakým takým.

Je neaký väčší rozdiel v kvalite fotky s jedným z tých ktoré som linkol,a medzi neakým normálnym kompaktom?

Čiže medzi foťákom za 120€ alebo za 160€ nie je žiaden rozdiel?
 
KESKOSENI
2010-03-05 19:59:19+01
mas aspon zakladne fotograficke vedomosti?
 
jarosujo
2010-03-05 20:12:48+01
príspevok od: javelin
Do 160 E čokolvek....nerieš.....
Asi tak nejak. Za tu cenu bohuzial nic ´trochu lepsie´ nekupis. Tolko stoja trochu lepsie stativy. Na krajinky by sa nieco dalo, to je podla mna asi ta najlacnejsia foto disciplina, ale na makro to urcite nebude.
 
Daniel.U
2010-03-05 20:34:15+01
Za 160 Euro si daj radsej kazdy den nejaku dobru grecku specialitu, padne ti lepsie na uzitok ako fotak v tej cene. To su take fotaky jak z kindervajca
 
Roko_rv
2010-03-05 20:43:53+01