Fórum » O TECHNIKE

AKY objektiv pre EOS 7

shade69
shade69 2010-03-12 09:44:30+01
poradte aky objektiv na eos 7 chcel by som nieco 18-250 do 1000€ alebo 70-25O a aky je medzi takymi objektivmi rozdiel pri foteniteraz mam canon efs 18-135 setovy..

javelin
2010-03-13 15:34:20+01
príspevok od: Strhak
s prepáčením alebo aj bez neho, ale ešte väčšiu somarinu som tu nečítal. Takto vo všeobecnosti sa to nedá vravieť a keď hej tak to môže povedať len človek čo sa do toho vôbec nevyzná. Nejdem tu vypisovať eLká ktoré podávajú aj na APSC snímačoch fantastický výkon lebo je ich hodne veľa
No ja som to predpovedal......ludia čo im prešla rukami hromada techniky, (trufam si to tvrdiť pri všetkej ucte aj o sebe), som totiž technikofil, už nemajú chuť ani silu ,(česť Karolovi S. a jeho svätej trpezlivosti),vysvetlovať
stále dookola to isté ....
A kedže počet profesionálnych fotografov na Slovensku sa rovná počtu predaných zrkadloviek....tu máš výsledok.....
Nič proti...mne to tak vyhovuje.....bavím sa ...:))))
No a tieto patria....no veď oni vedia komu...

shade69
2010-03-13 18:46:55+01
príspevok od: javelin
No ja som to predpovedal......ludia čo im prešla rukami hromada techniky, (trufam si to tvrdiť pri všetkej ucte aj o sebe), som totiž technikofil, už nemajú chuť ani silu ,(česť Karolovi S. a jeho svätej trpezlivosti),vysvetlovať
stále dookola to isté ....
A kedže počet profesionálnych fotografov na Slovensku sa rovná počtu predaných zrkadloviek....tu máš výsledok.....
Nič proti...mne to tak vyhovuje.....bavím sa ...:))))
No a tieto patria....no veď oni vedia komu...
dnes som skusal to L-ko 70_2OO canon v predajni v kosiciach
a teraz ich pozeram na pc
skusal som ho len v predajni ale bol tam strasne tmavy strop
neskutocne citlivo a tichucko ostril a fotky ?
to sa neda s mojim 18-135 porovnat kontrast kresba atd nadhera
skusal som tam aj taamron s pvc a je to riadny rozdiel necakal som to
len mi bude xybat ten zvysny zoom a urcite sa budem musiet aj inac divat
ako doteraz