..ahojte vyberám si zrkadlovku,no takže moje vyhliadky skončili nakoniec u foťákov Olypmus 510 ktory som nasla v obchode za 399e , potom sa rozhodujem este medzi Olympusom e 450 ktory som nasla za 349e ... a ešte Sony Alpha DSLR-A230 ktorý som našla tiež v prijatelnej cene 349e ..ake su podla vas pre a proti?asi vezmem olympus e-450 kedze cena je lepsia a aj vaha a dizajn
btw...pekne sa to tu zvrtlo. Chúďa dievča teraz nevie, čo si má kúpiť...aby si nakoniec nekúpila nejakú nokiu. A teraz vážne. Ja bez toho, aby som sa hral na odborníka...najlepšie spravíš, keď si pohľadáš nejaké recenzie a rozhodneš sa podľa nich. Osobne si myslím, že máš taký cenový limit, že so žiadnym strojom nebudeš 100% spokojná,alebo naopak, budeš spokojná s každým...aj preto, že si myslím, že sama ešte nevieš čo vlastne chceš. To čo mne vyhovuje niekomu vadí a naopak...
No to mi robíš peknú reklamu, ja tu jednu predávam :))
ale ten AF a ergonomia, dobrý hľadáčik - a najmä RAW spracovaný v Capture NX to je pecka :D
ja som napríklad odsudený na blbý JPEG do konca života (aj 5DII má otrasný JPEG čo sa týka detailov). Akurát že D200 dokáže pokakať aj farby v jpegu... JPEG podaľ mojich predstáv má 1Ds MarkIII, 1D Mark IV, a ešte D3/D3s/D3x z iných (aspon ja) musím fotiť do RAW :D
No to mi robíš peknú reklamu, ja tu jednu predávam :))
Ale tiež že vraj najmä RAW spracovaný v Capture NX že je pecka, tak by som si ho asi kúpil a fotil len do RAW, je to profesionálnejšie a keďže je to pecka, nie je nad čím uvažovať, treba to rozhodne kúpiť... :-)
Ale tiež že vraj najmä RAW spracovaný v Capture NX že je pecka, tak by som si ho asi kúpil a fotil len do RAW, je to profesionálnejšie a keďže je to pecka, nie je nad čím uvažovať, treba to rozhodne kúpiť... :-)