Zdravím ephoťákov :) Vlastním Canon 1000D so setovým objektívom a pevnou 50mm f1.8. Mám dilemu aký ďalší objektív si zaobstarat do výbavy. Mal by to byt niaky sirokouhly objektiv na 1. krajinku 2. reportáž 3. street a vlastne čo sa prihodi.
Odporucili mi Tamron AF SP 17-50mm F/2.8 XR Di-II VC LD, osobne by som ostal verny Canonu s podobnymi parametrami. Cenový limit mam okolo 400 eur plus minus, nechystam sa to kupit v blizkej buducnosti, kedze som student a potrebujem našetrit. Poprosim pomozte mi poradit vybrat, prijmem vsetky vase napady a pripomienky. Poradte mi Canon objektiv s podobnymi parametrami.
Dakujem kazdemu :) pekny vecer a uspesny pracovny tyzden :)
ono je to tazko na kazdy objektiv nadava niekto ... problem je v tom co vyuzijes najviac a pri pripadnom prechode na FF co sa neskor moze kazdemu stat ... preto efs je otazne kupovat ... obrovsky rozdiel je medzi 17 - 55 setakom a 2,8ckou to sa proste neda ani napisat ... ono je strasny problem si vybrat ja sam som zle kupil par objektivov ktore lutujem kupoval som ich nove a cena keby som ich predaval je -50% co ma strasne sere ... lebo pokial mas 1000cku pojdes pocase urcite hore ja mam 450ku 1000cku som skusal kamos si to kupil len treba predvidat aky bude dalsi fotak ...
vlastne som ti nic neporadil ale odporucam canon s tym tamronom nemam skusenosti sam mam tamrona ale nizsiu triedu AF ma pomale ale nemozem hodnotit objektiv ktory som nikdy neskusal
keby som si mal vybrat, tak sa rozhodujem medzi 100/2.8, 70-200/4 (bez IS), alebo 24-105... asi by to vyhrala ta 100vka, a ak by sa podarilo tak to novsie Lko. samozrejme, je to asi 2nasobna investicia tvojho limitu, ale kedze aj tak chces setrit, a nekupis si novy objektiv zajtra, zvazil by som vsetky moznosti, pri fotakoch a najma objektivoch by sa podla mna malo pozerat na peniaze az v druhom rade, trvacnost a kvalita by mali byt vpredu, ved nie sme taki bohati aby sme si mohli kupovat lacne veci :)