Ahojte, som začiatočníčka vo fotení so zrkadlovkou. Mám Nikon D5000 a setový objektív 18-55 mm. Uvažujem nad kúpou lepšieho objektívu, zároveň by som asi chcela nejaký so širším rozsahom. Zároveň by som sa chcela vyhnúť častému meneniu objektívov, keďže som taký cestovateľský fotograf - krajinky, momentky, ľudia, atď. Finančný limit cca 350 E. Skúste mi prosím poradiť s akým objektívom máte dobré skúsenosti, kt. by te mi odporučili. ďakujem za všetky rady :-)
No veď som registration, že si tri dni absencion....Idem hodiť sprchu , žena Norika sa má vrátiť z Píščan (bola vyvenčiť,vyloďovať) detiská a mám ju vyzdvihnúť na stejšn....som presvedčený ,že budem v čase 15:47 , jediný chlap mimo TV-plazmu(LCD,LSD,PC)....ja síce footbal moc nemusím...ale aj tak...:))))
No veď som registration, že si tri dni absencion....Idem hodiť sprchu , žena Norika sa má vrátiť z Píščan (bola vyvenčiť,vyloďovať) detiská a mám ju vyzdvihnúť na stejšn....som presvedčený ,že budem v čase 15:47 , jediný chlap mimo TV-plazmu(LCD,LSD,PC)....ja síce footbal moc nemusím...ale aj tak...:))))
a dufam ze mi preplatis cas abstinencie, bo som ti zase reklamu robil - a dokonca v zahranicovi
ale k teme nech nie som OT : objektiv na fotke pasuje aj na D5000 a konretne na krajinky je (podla mna) tele najuzitocnejsie sklo ... a na cestovatelske momentky co by smet. Konkretne na vyssie uvedenom splachovani som ho z tela nezlozil ...
Tak ty si sa dal na vájldlájf.....sa teším na veveričku prišísovanú šípom k stromu....hlavne poriadne retušuj aby ťa neodhalili.....nepomôžem si musím...:))))