Zdravim.Prednedavnom som si kupila Canon 400d telo a teraz k nemu hladam nejaky lepsi objektiv.Kedze som lajk a vo fotografovani sa velmi nevyznam prosim o radu.Nasiel by sa nejaky schopny objektiv do 200 eur?Ja rozmyslam nad ty mito dvomi,mozte mi poadit ktory je lepsi,alebo mam si kupit nejaky iny?prvy je tu:http://www.talkive.sk/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=32306&category_id=2748&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1....a druhy:http://www.talkive.sk/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=32045&option=com_virtuemart&Itemid=100...dakujem
[reply0=maTTo_corp]hmmm tak z tých 2...ak by to muselo byť....tak skôr ten tamron 18-200...[/reply0]ale vetvička zháňa ´lepší´ objektív .... myslím že sem ( do tejto kategórie ) nepatrí ani jeden ...
Pred tým, než položíš otázku do fóra, hľadaj na internete a už vytvorených témach! Ja neodporúčam ani jeden z nich a neuviedla si načo ich chceš, nakoľko oba sú odlišného zamerania. Obidva sú ale z najnižšej triedy, preto sa ani jeden nedá opísať slovom lepší.
prečo by som mal útočiť? Iba som reálne zhodnotil ako vidím situáciu. Je to fakt. Alebo chceš poprieť že nie?
Sú dve možnosti ( pre vetvičku ) ... rozplakať sa a sťažovať aký je kecal zlý, alebo prečítať si a skúsiť spraviť to čo mi bolo vytknuté. Skúsiť si niečo nájsť o tom najzákladnejšom ... [/reply0]Všetko sa dá podať aj inak. Napríklad:
Pred tým, než položíš otázku do fóra, hľadaj na internete a už vytvorených témach! Ja neodporúčam ani jeden z nich a neuviedla si načo ich chceš, nakoľko oba sú odlišného zamerania. Obidva sú ale z najnižšej triedy, preto sa ani jeden nedá opísať slovom lepší.
lepší môže byť aj v zmysle napr univerzálnosť....v porovnaní s 18-55 (ak má ten) tá kvalita horšia nebude zrejme (koniec koncov taká laťka sa prekonáva ťažko :)), ten tamron chválili, že vzhľadom na ten rozsah je kvalita viac než dobrá...ľahký cestovný univerzál, z tohto pohľadu môže byť lepší...