Fórum » O TECHNIKE

Ktory objektív?Prosim poradte

vetvicka
vetvicka 2010-12-04 11:40:25+01
Zdravim.Prednedavnom som si kupila Canon 400d telo a teraz k nemu hladam nejaky lepsi objektiv.Kedze som lajk a vo fotografovani sa velmi nevyznam prosim o radu.Nasiel by sa nejaky schopny objektiv do 200 eur?Ja rozmyslam nad ty mito dvomi,mozte mi poadit ktory je lepsi,alebo mam si kupit nejaky iny?prvy je tu:http://www.talkive.sk/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=32306&category_id=2748&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1....a druhy:http://www.talkive.sk/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=32045&option=com_virtuemart&Itemid=100...dakujem

kecal
2010-12-04 12:15:22+01
[reply0=maTTo_corp]hmmm tak z tých 2...ak by to muselo byť....tak skôr ten tamron 18-200...[/reply0]ale vetvička zháňa ´lepší´ objektív .... myslím že sem ( do tejto kategórie ) nepatrí ani jeden ...

Michal Matloň
redakcia ephoto.sk
- moderator
2010-12-04 12:18:36+01
Všetko sa dá podať aj inak. Napríklad:

Pred tým, než položíš otázku do fóra, hľadaj na internete a už vytvorených témach! Ja neodporúčam ani jeden z nich a neuviedla si načo ich chceš, nakoľko oba sú odlišného zamerania. Obidva sú ale z najnižšej triedy, preto sa ani jeden nedá opísať slovom lepší.

Michal Matloň
redakcia ephoto.sk
- moderator
2010-12-04 12:18:36+01
[reply0=kecal]a ?

prečo by som mal útočiť? Iba som reálne zhodnotil ako vidím situáciu. Je to fakt. Alebo chceš poprieť že nie?

Sú dve možnosti ( pre vetvičku ) ... rozplakať sa a sťažovať aký je kecal zlý, alebo prečítať si a skúsiť spraviť to čo mi bolo vytknuté. Skúsiť si niečo nájsť o tom najzákladnejšom ... [/reply0]Všetko sa dá podať aj inak. Napríklad: