Hore
Fórum » O TECHNIKE
 

Ktory objektív?Prosim poradte

vetvicka
vetvicka 2010-12-04 11:40:25+01
Zdravim.Prednedavnom som si kupila Canon 400d telo a teraz k nemu hladam nejaky lepsi objektiv.Kedze som lajk a vo fotografovani sa velmi nevyznam prosim o radu.Nasiel by sa nejaky schopny objektiv do 200 eur?Ja rozmyslam nad ty mito dvomi,mozte mi poadit ktory je lepsi,alebo mam si kupit nejaky iny?prvy je tu:http://www.talkive.sk/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=32306&category_id=2748&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1....a druhy:http://www.talkive.sk/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=32045&option=com_virtuemart&Itemid=100...dakujem
 
kecal
2010-12-04 12:32:26+01
[reply0=TTL]50/1.8 dovnutra
55-200 IS na von[/reply0]opisuješ erotickú scénu?! .-D
 
maTTo_corp
2010-12-04 12:40:17+01
čo ti mám na toto napísať? napadlo ti, že napr nechce rovnakú ´triedu´ objektívu a že sú jej tieto pičoviny a škatuľkovanie ukradnuté? pri tamrone sa tam prekrýva rozsah 18-55...tak o čom toto celé? nepísal si náhodou, že nechceš filozofovať? ;)...

...pozri ja ju nebudem odhovárať ani nič, je to jej bordel...napísal som, že ak by to muselo byť tak z tých 2 skôr tamron...dala na výber objektívy, vybral som...pre mňa uzavretá debata...
 
maTTo_corp
2010-12-04 12:40:17+01
[reply0=kecal]ouch, nejdem tu filozofofať o slovíčkach. Pre mňa je lepší od setu ( 18-55 ) trebárz 17-40, aby som zostal pri Canone. Isto by som za ´lepší´ k 18-55 nedaj 70-300, alebo aj 18-200, lebo:

set 18-55 je záklaďák,
18-200 je ultrazoom
70-300 je tele zoom...

preto som odkázal na štúdium toho najzákladnejšieho .-)[/reply0]čo ti mám na toto napísať? napadlo ti, že napr nechce rovnakú ´triedu´ objektívu a že sú jej tieto pičoviny a škatuľkovanie ukradnuté? pri tamrone sa tam prekrýva rozsah 18-55...tak o čom toto celé? nepísal si náhodou, že nechceš filozofovať? ;)...