Som stredne pokrocily fotograf. Chcel by som sa opytat, aka je foto vybava z ktorou mozem s kludnim srdcom fotiti akcie, portrety, napr aj fashion a pod. a pritom sa nemusim bat ze ta fotka nebude vyzerat profi po tech stranke (odmislyme si pri tejto uvahe zrcnosti fotografa, resp. berme to tak ze ma skusenosti a vie co robi, len tak technika uz ostava) -pytam sa preto ze chcem si nakupit nejaku tu vybavicku - a kedze financie hraju rolu vzdy (inak by som kupit take telo a po case zase druhe a sam vyskusal co je ok a co nie-no tato cesta je finance narocna) chcem si nechat poradit. Nechcem vylucne aby ste mi pisali konkretne modely tiel a objektivov ale ked sa mam pohybovat aby som nespravil chybu s prihliadnutim na neskorsie profi poziadavky. Znacka by to nemala bbyt ina ako je Nikon alebo Canon - canon poznam lepsie a tam by som poskuloval po 5D mkII a nejak L-kove objektivy ( len neviem ci vsetky L kove su fakt profi ako sa im tato vlastnost pripisuje lebo pocujem aj namietky na niektore) nikon nepoznam akurat D3 ale tam ma prekvapila cena cca 5000 e..
nemusíš hneď ísť do high-endu a najdrahšie sklá a telo aby si podával profi výsledky.
videl som profi fotky s C450D + 18-55 seťák.. no v canone ti neporadím... čo sa týkanikonu, ak chceš fullframe čo samozrejme všetci profíci musia mať, tak stačí aj D700 sklá, tak ak chceš akcie + fashion a portréty, tak nikon 85 / F1.4, na akciu nikon 24-70 F/2.8 a možno aj niečo širšie, tak 35/1.4
to by ťa malo kryť na dlhý čas ak nepotrebuješ nejaké tele. ale pamätaj že tie sklá sú nekompromisné..ukážu každú tvoju chybičku, aj najmenšiu...no profík ako ty s tým samozrejme nebude mať problém
Pekna kombinacia, priam idealna pri ktorej sa vsak do tych 5000 nevtesna Ja som to naratal na nejakych 6800 eur. Pevna 35/1.4 je uzasna ale neviem ci by ju chlapec vedel vyuzit. MYslim ze si bohate vystaci aj s 24-70/2.8.
Samozrejme da sa aj inak...cenovo by to vyslo do 5000 eur + -