Fórum » O TECHNIKE

vybava na profi vysledok

fotox3
fotox3 2011-03-25 10:53:54+01
Som stredne pokrocily fotograf. Chcel by som sa opytat, aka je foto vybava z ktorou mozem s kludnim srdcom fotiti akcie, portrety, napr aj fashion a pod. a pritom sa nemusim bat ze ta fotka nebude vyzerat profi po tech stranke (odmislyme si pri tejto uvahe zrcnosti fotografa, resp. berme to tak ze ma skusenosti a vie co robi, len tak technika uz ostava)
-pytam sa preto ze chcem si nakupit nejaku tu vybavicku - a kedze financie hraju rolu vzdy (inak by som kupit take telo a po case zase druhe a sam vyskusal co je ok a co nie-no tato cesta je finance narocna) chcem si nechat poradit. Nechcem vylucne aby ste mi pisali konkretne modely tiel a objektivov ale ked sa mam pohybovat aby som nespravil chybu s prihliadnutim na neskorsie profi poziadavky.
Znacka by to nemala bbyt ina ako je Nikon alebo Canon - canon poznam lepsie a tam by som poskuloval po 5D mkII a nejak L-kove objektivy ( len neviem ci vsetky L kove su fakt profi ako sa im tato vlastnost pripisuje lebo pocujem aj namietky na niektore) nikon nepoznam akurat D3 ale tam ma prekvapila cena cca 5000 e..

istvic
ocenenie redakciou 2011-03-26 09:29:07+01
príspevok od: Cago
Jeden človek raz povedal, že až keď Ti bude jedno, čo si ľudia myslia o Tvojej výbave začneš robiť dobré fotky. Myslím, že mal pravdu.
ano,svata pravda..

Cyril
2011-03-26 09:52:25+01
príspevok od: Cago
Jeden človek raz povedal, že až keď Ti bude jedno, čo si ľudia myslia o Tvojej výbave začneš robiť dobré fotky. Myslím, že mal pravdu.
jj
niekedy mam pocit, ze ludia skor pozeraju na to, ako vyzeraju s fotakom a umerne k tomu si myslia, ze budu vyzerat aj ich vysledky

inkubbus
2011-03-26 10:02:11+01
príspevok od: Cyril
jj
niekedy mam pocit, ze ludia skor pozeraju na to, ako vyzeraju s fotakom a umerne k tomu si myslia, ze budu vyzerat aj ich vysledky