Hore
Fórum » Kompakty a ultrazoomy
 

Rada pri kupe Kompaktu

kubo456
2011-07-25 23:05:06+02
Caute, potreboval by som poradit pri kupe noveho fotoaparatu. Cena by mala byt najviac 200e. Kedze som vo fotografovani zaciatocnik chcel by som pristroj na ktorom by som sa naucil co treba a neskor zainvestovat do niecoho lepsieho. Fotit budem na dovolenkach, oslavach, atd..... proste vselico, tak isto aj zabery s makrom, prirodu. Vo fotakoch sa nevyznam co sa parametrov tyka tak by som poprosil o radu ze ktory by bol premna najvhodnejsi.
Dakujem
 
trnavsky
2011-07-25 23:55:44+02
Z tunajšieho fotoshopu sa do limitu vmestíš napr. s týmto: shop.ephoto.sk/katalog/digitalne-fotoaparaty/kompaktne-digitalne-fotoaparaty/fujifilm-finepix-s2950.html -ku obrazovej kvalite sa neviem vyjadriť, ale ovládanie podobné ako na zrkadlovke - na učenie dobré. Ak si vyberieš niečo iné - nech to má jednoduchý pohodlný prístup (nie hlboko v menu) ku nastaveniam priority clony, priority času... (pozor - nie všetky kompakty s označením "možnosť manuálneho nastavenia" majú skutočne možosť nastavenia času, clony....Takzvané "manuálne nastavenie" môže byť obmedzené povedzme len napr. na kompenzáciu pri protisvetle, alebo nastavenie ISO, ..)
 
kubo456
2011-07-26 07:24:53+02
No pozeral som tiez nieco ako Nikon L120 alebo aj FujiFilm FinePix S3200 su sice trochu cez limit ale zalezi od toho ze kde budem kupovat....
A vedel by mi niekto povedat ze aky vpliv na kvalitu ma velkost cipu, a ci je to cislo lepsie vacsie alebo mensie. Podla toho co som sa docital by to malo mat vpliv na vysledne zasumenie snimky ale mozno sa mylim.
A pri aparate Fujivilm je pisane plne manuale ovladanie to by malo znamenat moznosti nastavovania vsetkeho
 
dedo Milan
2011-07-26 07:28:42+02