Hore
Fórum » Nikon fórum
 

Servis Nikon

liveman1
liveman1 2012-12-14 19:24:32+01
Riešim momentálne veľmi nepríjemnú vec so značkovým originálnym servisom Nikon. Chcem sa opýtať, kto má aké skúsenosti s nimi, ako funguje odhad ceny opravy, ako postupovať, ak nesúhlasím s cenou opravy a pod. Prosím vás, nepíšte mi všeobecne platné pravidlá, ide mi naozaj o reálnu skúsenosť s týmto konkrétnym servisom. Potom napíšem aj moju skúsenosť, zatiaľ vec riešim, uvidím, ako to dopadne.
Ďakujem za pomoc.
 
landov
2014-03-07 15:22:17+01
Posielal som na pozarucny servis N 16-85 (mal na sirokom frontfocus a na dlhom konci back focus). Som prvy a jediny majitel skla. Dnes sa mi objektivv vratil v takomto stave (vid foto). Myslim, ze je vôbec drzost taketo nieco vôbec pustit z ruky...
 
tomis.ales
2014-03-08 17:03:26+01
príspevok od: landov
Posielal som na pozarucny servis N 16-85 (mal na sirokom frontfocus a na dlhom konci back focus). Som prvy a jediny majitel skla. Dnes sa mi objektivv vratil v takomto stave (vid foto). Myslim, ze je vôbec drzost taketo nieco vôbec pustit z ruky...
To ti kde tak zrychtovali? Aby sme vedeli za kym neist.
 
landov
2014-03-08 20:30:42+01
Oficialny servis NIKON.CZ v Prahe
 
dmedia
2014-03-08 21:55:30+01
príspevok od: landov
Posielal som na pozarucny servis N 16-85 (mal na sirokom frontfocus a na dlhom konci back focus). Som prvy a jediny majitel skla. Dnes sa mi objektivv vratil v takomto stave (vid foto). Myslim, ze je vôbec drzost taketo nieco vôbec pustit z ruky...
V prvom rade je treba si vzdy veci prekontrolovat, je to chyba zakaznika ked si neskontroluje co prebera, absolutna dovera voci servisnej organizacii nie je na mieste...
Teda skontrolujem a hned riesim pri lubovolnej pochybnosti, forum ti v tom nepomoze.
Samozrejme ked to posielas cez pentusk tak je to kusok problem, ale aj tak, pridem si pre neho, alebo otvorim balicek a hned riesim. Pokial to susis doma mesiac a potom reklamujes opravu, tak ti nikto neuveri.
Toto co mas je pravdepodobne nedobre poskladana clona, alebo vyskocena pri preprave, balikmi sa hadze ako u primitivov, spediter bezne skace po balikoch, nema s tym dobru skusenost.
Co sa tyka prazskeho servisu, ja som tam mal x- veci a nebol problem, ale strazil som si to stale pri preberani.
Jedine co ma zarazilo je, ze slecna fakturantka nemala pary o zakone o dani z pridanej hodnoty a nedokazala pochopit, ze platcovi dph nema vystavovat fakturu s dph...ale to je trubka.

 
landov
2014-03-09 06:37:39+01
dmedia:
1. forum mi nepomoze...:neziadal som o pomoc, len davam info o "kvalite" servisu,
2. treba si veci prekontrolovat...:sklo som zasielal aj dostal priamo z Prahy cez DPD, doma som otvoril, zistil stav a na druhy den objektiv cestoval na reklamaciu do Prahy opätovne,
3.vyskocena clona pri preprave...: bez sance, toto je "vizitka" pracovnika servisu a ich vystupnej kontroly.
 
trnavsky
2014-03-09 08:19:43+01
do Prahy som posielal D90 pre mierny BF, vrátila sa mi s brutálnym FF. Potom som si urobil výlet do vyššie spomínaného neďalekého Traiskirchen, tam dali všetko do perfektného stavu. Do 14 dní!
 
markato1
2014-03-09 19:24:11+01
príspevok od: landov
dmedia:
1. forum mi nepomoze...:neziadal som o pomoc, len davam info o "kvalite" servisu,
2. treba si veci prekontrolovat...:sklo som zasielal aj dostal priamo z Prahy cez DPD, doma som otvoril, zistil stav a na druhy den objektiv cestoval na reklamaciu do Prahy opätovne,
3.vyskocena clona pri preprave...: bez sance, toto je "vizitka" pracovnika servisu a ich vystupnej kontroly.
Inak sa cudujem Nikonu,ze po tolkych reklamaciach na prazsky servis si tam doteraz neurobili s ludmi poriadok..Cast ludi sa predpokladam stazovalo aj inde nez len v servise..
 
norulakp
2014-03-18 18:32:26+01
chcem sa spytat, akym sposobom funguje servis NIKONu? Na nikon stranke som nasiel, ze zberne miesto pre Nikon na Slovensku je firma: VSP DATA SK s.r. o. 24. februara som tam poslal objektiv, cize uz preslo viac ako 3 tyzdne a zatial sa mi nikto neozval, ani ci vobec objektiv k nim dorazil, ani co s nim je. Je to ich standardny postup? Lebo mne ako standardny teda nepripada. Na poste som si overil, ze objektiv bol prevzaty, ale mohli aspon napisat mail, ze to prevzali. Ci to uz by som chcel prilis vela? Kolko sa bezne caka na diagnostiku chyby a jej oznamenie?
 
landov
2014-04-03 13:57:09+02
príspevok od: landov
Posielal som na pozarucny servis N 16-85 (mal na sirokom frontfocus a na dlhom konci back focus). Som prvy a jediny majitel skla. Dnes sa mi objektivv vratil v takomto stave (vid foto). Myslim, ze je vôbec drzost taketo nieco vôbec pustit z ruky...
Dnes sa mi vratil objektiv po reklamacii "opravy": lamely opravili, podla rýchlych testov ostri OK na obidvoch koncoch, vo vnutry objektivu je na niektorom clene skrabanec alebo spina...Celkove zhodnotenie: 2 mesiace bez skla + celkova nespokojnost s pristupom servisu, najma komunikacia je na urovni 80.rokov !!!
 
Leopold
2015-02-12 13:06:09+01
príspevok od: LNC
tvrdia, ze vraj to robia novym systemom ci co tie gumy, ale tak na D3ke s tym problem nemam, len d800 hned zakapala..
Len k pražskému servisu,

10. 12. 2014 som odniesol do zberne na Novej Rožňavskej D700, podľa môjho názoru aj podľa názoru preberajúcej pracovníčky závierka ukončila činnosť. Dnes je 12. 2. 2015, D 700 nemám a na moje urgencie sa Praha ospravedlňuje a vyhovára na niečo chýbajúce...
Je mi jasné, že všetky ďalšie problémy s "našimy" (manželkinmy a mojimy) Nikonmi budeme riešiť cez Nikon Service Point v Traiskirchen - kúsok od Viedne
 
MagickVamp
2015-02-12 14:39:53+01
Servis Nikon ma na svedomi vela odchodov od tejto znacky.
 
RadOOOOA3
2015-11-15 02:59:41+01
mali ste dakto problem s tym ze vam fotak robil fotky s takym bledym pasom? ak ano kde ste servisovali a uspesne
 
Matúš Koprda
2015-11-15 10:35:53+01
príspevok od: RadOOOOA3
mali ste dakto problem s tym ze vam fotak robil fotky s takym bledym pasom? ak ano kde ste servisovali a uspesne
Nikon Service Point - Traiskirchen, Rakúsko
 
zuzka1
2015-12-15 18:58:22+01
Chcela by som sa opytat, ti co ste si davali opravovat objektiv v znackovom servise, bola cena opravy naozaj taka ako ju odhadovali? Poslala som objektiv na odhad a suma je dost vysoka. Ked ho tam zaslem uz "naostro" nechcem aby mi sumu este navysili.
Hladala som po nete, ze pri odhade objektiv vobec neotvaraju, co dava zmysel, lebo odhat stoji len postovne, cize nikto nie je zaplateny za pracu. Mate niekto skusenosti ?
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2015-12-15 19:46:00+01
príspevok od: zuzka1
Chcela by som sa opytat, ti co ste si davali opravovat objektiv v znackovom servise, bola cena opravy naozaj taka ako ju odhadovali? Poslala som objektiv na odhad a suma je dost vysoka. Ked ho tam zaslem uz "naostro" nechcem aby mi sumu este navysili.
Hladala som po nete, ze pri odhade objektiv vobec neotvaraju, co dava zmysel, lebo odhat stoji len postovne, cize nikto nie je zaplateny za pracu. Mate niekto skusenosti ?
Podla podmienok servisu mozu cenu oproti odhadu navysit do urcitej vysky bez odsuhlasenia (najcstejsiie do 20%). Ak to bude viac musia si vyziadat suhlas. Cena opravy moze byt aj nizsia, niekedy o dost. Az ked sa technik pusti do opravy, zisti co objektivu vlastne naozaj je.
 
zuzka1
2015-12-15 21:17:35+01
príspevok od: Karol Srnec
Podla podmienok servisu mozu cenu oproti odhadu navysit do urcitej vysky bez odsuhlasenia (najcstejsiie do 20%). Ak to bude viac musia si vyziadat suhlas. Cena opravy moze byt aj nizsia, niekedy o dost. Az ked sa technik pusti do opravy, zisti co objektivu vlastne naozaj je.
dakujem Karol!
 
satanley
2015-12-16 10:50:28+01
Citát z mojej komunikácie so servisom dňa 8.4.2014:

Včera som sa vrátil po krátkej hospitalizácii z nemocnice a s veľkým potešením som vybral môj Nikon po dvojmesačnej oprave vo vašom servise. Moje nadšenie však veľmi rýchle opadlo a dal som som si radšej jeden deň voľno, aby som tento dopis udržal v slušnom tóne. Ak si pozriete našu mailovú komunikáciu, tak zistíte, že môj Nikon D7000 mal problém s bajonetom na tele, ktorý prestal komunikovať s objektívmi. Žiadny iný problém nebol – farebné podanie výborné, ostrenie výborné. Po prvej oprave telo a objektív komunikovali, ostrenie tiež, ale farebné podanie bolo katastrofálne ladené do zeleného odtieňa. Na základe Vášho návrhu som vám poslal telo aj objektív na posúdenie. Navrhli ste opravu s ktorou (aj s cenou) som súhlasil, dokonca aj s nastavením objektívu, ktoré absolútne nebolo nutné, ale som sa bál, že niečo môžete rozladiť a tak som chcel, aby to bolo v 100% stave. Skoro 3 týždne sa čakalo na potrebnú súčiastku (akú?) ďalšie týždne oprava prebiehala „v plnom prúde“. Po mojej urgencii ste mi prisľúbili urýchlenú opravu. Dnes som však totálne znechutený. Aparát je presne v takom istom stave ako bol, keď som Vám ho posielal. Len som ho dva mesiace nemal a s poštovným som prišiel o 100 Euro, čo je u nás pre dôchodcu značná suma. Zaujímalo by ma, čo ste vlastne opravili a prečo som teda za žiadnu opravu musel platiť takú sumu? Ak by ste mali záujem, môžem Vám poslať jpg aj raw fotky pred prvou vašou opravou, po prvej oprave ako aj teraz po druhej oprave, aby ste videli, že nedošlo k žiadnej ani najmenšej zmene. Myslím si, že aj kompakt za 70 Euro urobí farebné podanie lepšie ako vami opravený Nikon D7000."

List som poslal "celému Nikonu" Hneď sa ozvala vedúca servisu aj technik a všetko išlo tak, ako malo ísť hneď na začiatku. Telo som poslal do Prahy na náklady servisu a oni mi poslali iné telo s ktorým som fotil počas opravy. Môj fotoaparát sa vrátl lepší ako keď bol nový.
To je moja skúsenosť s Nikonom v Prahe.
 
Esprit
2015-12-20 13:24:35+01
Ja mam s nimi taktiez iba zlu skusenost.
Asi pred mesiacom som im poslal svoj Nikon D3200, lebo som mal problem s tlacidlom Fn. Na predajni mi bolo povedane ze ho poslu do servisu a za 3 tyzdne ho budem mat spat. A? Uplynuli 4 tyzdne a podla informacii ktore som zistil sa na moju DSLR ani len nepozreli!
Podla mna je Nikon top znacka co sa foto optiky tyka, ale servisne sluzby su uplne na nic. Je to smutne...
 
Leopold
2015-12-20 15:06:35+01
príspevok od: Leopold
Len k pražskému servisu,

10. 12. 2014 som odniesol do zberne na Novej Rožňavskej D700, podľa môjho názoru aj podľa názoru preberajúcej pracovníčky závierka ukončila činnosť. Dnes je 12. 2. 2015, D 700 nemám a na moje urgencie sa Praha ospravedlňuje a vyhovára na niečo chýbajúce...
Je mi jasné, že všetky ďalšie problémy s "našimy" (manželkinmy a mojimy) Nikonmi budeme riešiť cez Nikon Service Point v Traiskirchen - kúsok od Viedne
D 700 som tam mal pred rokom, namiesto 3 tuzdnov 2 mesiace, vianoce , novy rok ani nepocitali,
dnes je uz odstaveny. Po prebrati mi sice priznali nejaku zlavu, o tu som prisiel, lebo som musel dat fotak do ,,cistiarne". Zapraseny bol ako stara komora. Uz nikfy nic do Prahy !
 
Strana 2 z 2
 





Inzercia
  • ()
     
  • ()
     
  • ()
     
  • ()
     
  • ()