Fórum » Nikon fórum

D780 alebo Z6 II

ViloM
ViloM 2024-06-09 20:40:13+02
Mám D7200, som s ním spokojný a k nemu 5 ks objektívov, z toho dve staré ešte na pohon z tela fotoaparátu (Tokina 70-200/2,8 ), ale aj tam je spokojnosť. Chcem "rozšíriť park" o FF telo, keďže nie som profík aby som menil techniku kedy chcem tak s tým telom už "dožijem". A teraz klasická otázka. Zobrať ešte D780, alebo Z6 II. Za D780 hovorí: ponechám si všetky objektívy (len jeden je DX, budem s nim fotiť na crop) , má už elektronickú uzávierku a hovoria zaň aj skvelé referencie na fórach. No ale zrkadlovky končia, ktovie ako bude s prípadným servisom. Z6 II - budúcnosť, stabilizovaný snímač, ale mal by som len tri objektívy aj to len s FTZ , o dve objektívy prídem (hlavne Tokina 70-200 ma škrie) a ak by som mal nahradiť všetko novými "Z" sklami tak zbankrotujem. Mám aj mirrorless Oly M5, MII, pocitovo sa mi fotí lepšie so zrkadlom ako s bezzrkadlom. Tak kto má aký názor, budem povďačný za každú skúsenosť/názor.

gytheio
2024-06-11 19:00:55+02
príspevok od: internetiko
už to začína
zacalo to pred desiatimi rokmi
-1
0

Porubo
2024-06-11 20:33:35+02
príspevok od: gytheio
zacalo to pred desiatimi rokmi
Wow! To je teda, za 10 rokov si sa osobnostne nikam vpred neposunul!?
0
2

gytheio
2024-06-11 20:47:53+02
príspevok od: Porubo
ti zase nedalo nezapotit nieco, ty si tu iba na jednu jedinu vec rypat, aj ked o tom nic nevies aj ked sa ta to nijak netyka treba rypat.. ty si o sebe myslis, ze si sa niekam posunul blbec?
-2
0

ViloM
2024-06-11 20:52:32+02
Hnida, ja na rozdiel od teba viem
Načo tu chodíš zasmradzovať diskusiu ??? Kým si sa nezamiešal, tak toto bola normálna diskusia o upgrade fotoaparátu, zas sa to zvrhne na tvoje kydanie na ostatných. Buď reaguj k téme a píš tu argumenty (ktoré si úprimne rád prečítam), alebo si nájdi inú tému a mindráky si prosím choď liečiť tam. Ďakujem.
0
6

gytheio
2024-06-11 20:53:14+02
príspevok od: Porubo