Hore
Fórum » Nikon fórum
 

vyber zrkadlovky

zyzy
zyzy 2011-08-19 16:35:44+02
chcem si kupit zrkadlovku. Doteraz som mala ultrazoom a fotila som s nim dost casto ale chcem sa foteniu venovat viacej a v lepsej kvalite. este som nefotila so zrkadlovkou tak by som chcela nieco lahsie ovladatelne. pozerala som si
NIKON D90
NIKON 3100
neviem sa medzi nimi rozhodnut..co si myslite ktora je lepsia??
 
zyzy
2011-12-17 18:19:10+01
príspevok od: Helmutko
myslis ze ten link neni levárna?
ani mne sa tie ceny dako nezdaju
 
markato1
2011-12-17 19:19:40+01
príspevok od: zyzy
a mohol by byt aj objektiv 18-105mm?
ma to plastovy bajonet..setri na tele,nie objektive..a co si si vlastne kupila?
 
mike111
2012-09-24 19:00:30+02
Zdravím.Prosím vás o radu.Som amatér a mam zatiaľ len kompakt oly e pl1.Chcel by som sa posunúť o úroveň vyššie a venovať sa foteniu viac,(fotenie portrétov ,svadieb a podobných akcií).Viem že nezačnem fotiť akcie hneď ako si kúpim kvalitnu zrkadlovku, ale myslím si,že aj učiť sa môžem s kvalitným príslušenstvom aby som po zlepšení mojich schopností nemusel kupovať novu kvalitnejšiu zrkadlovku.cenovo by sa to mohlo pohybovať okolo 1500 -2000 eur telo ,sklo aj blesk.zvažujem ten canon 60D.Nikon D 7000 alebo niečo podobné objektýv by som nechcel základný seťákový.Viem že tieto telá nepatria do kategórie profi ani poloprofi .ale hladam taku strednu cestu a teda mozno aj nieco z kategorie poloprofi ak by som sa zmestil do ceny.Prosím vás teda o vaše skúsenosti a názory. Ďakujem za zastavenie.
 
Mesi
2012-09-24 19:06:26+02
Ahoj Mike, mne pride tvoj prispevok trochu zvlastny, Mozes si kupit lacnejsie telo a kupit radsej kvalitny objektiv. Objektiv ti zvacsa ostane, telo predas. Ist cestou kupit lepsie telo s horsim objektivom a chciet fotit (technickejsie) lepsie nefunguje. Teda aspon u mna nefungovalo, rychlo som zistil, ze setak je setak a treba nieco lepsie. Obzvlast pri svadbach by som povedal, ze potrebujes krasny bokeh, ten ti telo nedoda.