Hore
Fórum » Mirrorless fórum
 

Panasonic DMC-G7 ext. displej a priebežné dobíjanie batérie

MilanSch
2019-09-02 20:48:59+02
Zdravím vás,
Nie som fotograf. Uvažujem o kúpe tohto modelu (Panasonic Lumix DMC-G7). Okrem iného aj za účelom natáčania videa, prípadne timelapse snímkov ( a následné spracovanie do videa). Videá nebudú dlhé. Mám však obavy o timelapse keďže bude v intervaloch 1 sec. na niekoľko hodín (bude sa jednať o natáčanie speedpaintingu alebo speeddrawingu na youtube) tzn. možno aj niekoľko tisíc snímkov.

Je možné nejak tento fotoaprát "kontinuálne" dobíjať cez kábel napr. z powerbanky?
Je nejak možné pripojiť HDMI káblom napr. tablet Android a vidieť "live"to čo je na displej-i fotoaparáta a tím si aj skontrolovať snímanie?
Ďakujem za odpoveď
 
krispin.pucinko
2019-09-06 08:38:07+02
príspevok od: MilanSch
Zdravím vás,
Nie som fotograf. Uvažujem o kúpe tohto modelu (Panasonic Lumix DMC-G7). Okrem iného aj za účelom natáčania videa, prípadne timelapse snímkov ( a následné spracovanie do videa). Videá nebudú dlhé. Mám však obavy o timelapse keďže bude v intervaloch 1 sec. na niekoľko hodín (bude sa jednať o natáčanie speedpaintingu alebo speeddrawingu na youtube) tzn. možno aj niekoľko tisíc snímkov.

Je možné nejak tento fotoaprát "kontinuálne" dobíjať cez kábel napr. z powerbanky?
Je nejak možné pripojiť HDMI káblom napr. tablet Android a vidieť "live"to čo je na displej-i fotoaparáta a tím si aj skontrolovať snímanie?
Ďakujem za odpoveď
Tento model sice nemam ale mal som obdobne stary gx8 a ten sa nedal nabijat z usb. Tuto moznost ma u panasonicu len najnovsia generacia.
A vsak moznost tu myslim ze je. Moj gx8 mal na dvierkach baterie taku gumicku, ktoru ked si dal prec tak sa odkryla diera cez ktoru prestrcis kabel a zapojis do siete. Len k tomu potrebujes ten adapter co tam vlpzi na moesto baterie. Ja som to nepouzival ale mam na mysli take nieco:

https://www.amazon.com/gp/aw/d/B01D69P0UG/ref=sspa_mw_detail_1?ie=UTF8&psc=1
 
Strana 1 z 1