Hore
Fórum » Fotografujeme na film
 

Чайка (Čajka)

CharlieDaemon
2014-12-05 12:07:10+01
Dobrý deň,

som maximálny začiatočník v oblasti fotografovania na film, a preto som si doprial tento ruský fotoaparát Čajka 2M, aby som sa na ňom naučil (neskôr si chcem kúpiť možno lepší). V podstate som ho bral od nás zo starožitníctva za pár eur, takže nemám vôbec istotu, či funguje.
Iba by som chcel vedieť, lebo na internete je toho málo, či s ním nemá niekto skúsenosť. V podstate mi tu zatiaľ nejde o excelentnú kvalitu fotografie, skôr o učenie sa a tak podobne.
Ak to ešte zaváži, na digitálnej zrkadlovke Nikon, ktorú mám, fotím už iba na manuály, takže s nastavovaním hodnôt to nie je so mnou až tak zle (aj keď Čajka má ASA a DINy, ale to sa dá všetko pozrieť).
Má niekto s týmto fotoaparátom skúsenosť?
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2014-12-05 12:14:40+01
Preco foti takymto srotom, ked za par babiek mozes mat slusnu zrkadlovku a tiez za par EUR. Miesto starozitnictva skoc do nejakeho fotoabazarua a Cajku si nechaj ako dekoraciu.
 
misom
2014-12-05 12:25:25+01
príspevok od: CharlieDaemon
Dobrý deň,

som maximálny začiatočník v oblasti fotografovania na film, a preto som si doprial tento ruský fotoaparát Čajka 2M, aby som sa na ňom naučil (neskôr si chcem kúpiť možno lepší). V podstate som ho bral od nás zo starožitníctva za pár eur, takže nemám vôbec istotu, či funguje.
Iba by som chcel vedieť, lebo na internete je toho málo, či s ním nemá niekto skúsenosť. V podstate mi tu zatiaľ nejde o excelentnú kvalitu fotografie, skôr o učenie sa a tak podobne.
Ak to ešte zaváži, na digitálnej zrkadlovke Nikon, ktorú mám, fotím už iba na manuály, takže s nastavovaním hodnôt to nie je so mnou až tak zle (aj keď Čajka má ASA a DINy, ale to sa dá všetko pozrieť).
Má niekto s týmto fotoaparátom skúsenosť?
s tymto sa budes trapit. mal som v ruke Smenu a to je podobne nic jak toto. odporucam pozriet v bazaroch nejaku Prakticu ktora sa da zohnat za par eur
 
CharlieDaemon