Hore
Fórum » Fotografujeme na film
 

Чайка (Čajka)

CharlieDaemon
CharlieDaemon 2014-12-05 12:07:10+01
Dobrý deň,

som maximálny začiatočník v oblasti fotografovania na film, a preto som si doprial tento ruský fotoaparát Čajka 2M, aby som sa na ňom naučil (neskôr si chcem kúpiť možno lepší). V podstate som ho bral od nás zo starožitníctva za pár eur, takže nemám vôbec istotu, či funguje.
Iba by som chcel vedieť, lebo na internete je toho málo, či s ním nemá niekto skúsenosť. V podstate mi tu zatiaľ nejde o excelentnú kvalitu fotografie, skôr o učenie sa a tak podobne.
Ak to ešte zaváži, na digitálnej zrkadlovke Nikon, ktorú mám, fotím už iba na manuály, takže s nastavovaním hodnôt to nie je so mnou až tak zle (aj keď Čajka má ASA a DINy, ale to sa dá všetko pozrieť).
Má niekto s týmto fotoaparátom skúsenosť?
 
CharlieDaemon
2014-12-16 21:59:31+01
Nevyhováram sa, ale je jasné, že vôbec neviem, čo ma pri vyvolávaní filmu čaká, ako sa to robí a pod., tak mám pochopiteľne strach.
ja som sa v podstate už rozhodol tak, že jeden film si vyfotím na Čajku a uvidím, čo ďalej. Istotne, kúpim si neskôr lepšie fotoaparáty, to je jasné. Ale chcem to aspoň vyskúšať. I keď iba jediný krát.

to samophoto: pretože dvadsiate prvé storočie je začiatok apokalypsy?
 
Paulie
2014-12-16 22:51:07+01
príspevok od: CharlieDaemon
Nevyhováram sa, ale je jasné, že vôbec neviem, čo ma pri vyvolávaní filmu čaká, ako sa to robí a pod., tak mám pochopiteľne strach.
ja som sa v podstate už rozhodol tak, že jeden film si vyfotím na Čajku a uvidím, čo ďalej. Istotne, kúpim si neskôr lepšie fotoaparáty, to je jasné. Ale chcem to aspoň vyskúšať. I keď iba jediný krát.

to samophoto: pretože dvadsiate prvé storočie je začiatok apokalypsy?
Nemáš mať z čoho strach, pokým ti počas vyvolávania filmu niekto nebude držať devinu pri hlave.
 
zomzom
2014-12-17 17:34:52+01