Fórum » O FOTOGRAFOVANÍ

zmenšovanie fotografií

kucerawa
ocenenie redakciou 2009-06-20 14:16:04+02
Vie mi niekto poradiť postup zmenšovania fotografie, pri ktorom nestratí fotografia na kvalite, aby som nemala napríklad nebo, ako machuľu? Som amatér a preto prosím o pomoc...

BurGi
2009-06-20 14:56:25+02
ja zmensujem v PS, zmensim napr. na 800 pixelov na sirku a na vysku sa to automaticky prepocita... a potom save for web, plnu kvalitu a znizujem ju podla toho ak potrebujem mensiu velkost fotky :)

Strhak
2009-06-20 15:01:36+02
Pozerám že používaš Nikon takže ti dáko presne neporadím mi pri Canon zrkadlovkách máme dodávaní dobrý program ktorý to zvláda vcelku dobre Digital Photo Profesiona a určite je dačo obdobné aj u Nikonu. Inak s tou stratou kvality je už tak je rozdiel keď sa pozeráš na obrázok vo väčšom rozlíšení a na dáku zmenšeninu, proste vži tam bude dáka strata kvality. No zas by nemala byť až taká akú ju ti opisuješ.

Strhak
2009-06-20 15:08:46+02
príspevok od: BurGi
ja zmensujem v PS, zmensim napr. na 800 pixelov na sirku a na vysku sa to automaticky prepocita... a potom save for web, plnu kvalitu a znizujem ju podla toho ak potrebujem mensiu velkost fotky :)
Inak by ma zaujímalo koľko ľudí tu má zakúpenú tu licenciu na PS keďže nový stojí dákych 900€ čo je suma za ktorú kupuje začiatočník celú výbavu. Ona je aspoň čo píše začiatočník, tak nech si najskôr vyskúša napríklad Zoner a nie hneť takú šupu ako Adobe Photoshop v ktorom by bola asi stratená.

Cako
ocenenie redakciou 2009-06-20 15:10:02+02
ja ked si fotku zmensujem tak cez jednoduchy infraview, napr na 800 krat 600 potom stlacim shift+s (doostrit) a ulozit..cely moj postup :)

Strhak
2009-06-20 15:20:18+02
príspevok od: Cako
ja ked si fotku zmensujem tak cez jednoduchy infraview, napr na 800 krat 600 potom stlacim shift+s (doostrit) a ulozit..cely moj postup :)