Zdravim vsetkych,
vcera som mal taku moznost fotografovat na jednej diskoteke pre DJ-ja a dost som sa natrapil s fotenim v tychto podla mna tazkych podmienkach (tma, para, zadymeny priestor, svetla, lasery). Preto by som sa chcel opytat na nejaku radu ako co najlepsie fotit v takychto podmienkach. Ja sam som to riesil nejak takto.. ISO400 - 800, automaticke ostrenie na stred, zapnuty vstavany blesk (o externy by som mohol prist pri tlaceniciach v dave ludi, tak som to neriskoval ;)) uzavierka vacsinou na 1/200 a f4-5.6 (objektiv 28-88mm). Problemov bolo viac.. pri AF zaostrovani blesk kontrolne zabliskaval, cim dost uputaval pozornost. Dalsi problem bol ten ze v takej tme mala automatika casto problem zaostrit a niekedy sa jej to nepodarilo vobec a tak som musel prepinat na rucne ostrenie ale ani tam som nebol velmi uspesny, kedze som v tej tme vela tiez nevidel :) Skusal som aj zabery bez blesku s casmi 1/3, 1/6 co vyzeralo efektne pri laseroch a farebnych svetlach, no tancujuce osoby boli rozmazane a neidentifikovatelne.
Budem velmi vdacny za kazdu radu ako vylepsit moje snimky nabuduce.
nevyznam sa moc do toho..ale mozno by nebolo odveci skusit tie dlhsie casy aby si mal efektne lasery, a blesk syncronizovat na 2. lamelu aby si osvetlil ludi...mozes skusit blisnut aj na zaciatku...uvidis co to spravi :)
tak k tomuto sa bude radit tazko - fot a skusaj a nezabudni pouzivat korekciu expozicie - daju sa nafotit krasne fotky ale navod, neuraz sa, ti urcite nepoviem - toto je disciplina momentu a techniku musis zvladat dobre asi bol schopny fotit kreativne
hmm.. tak nabuduce to skusim aj so systemovym bleskom a odrazom od stropu a uvidim ake to bude mat vysledky. Tie dlhsie casy su ozaj efektne, zopar zaberov som tak vyskusal ;) ISO na 1600 skusim.. vdaka za radu.
jake: ale nie, ja sa neurazim :) urcite budem skusat, to je jasne a beriem to aj ako velku vyzvu a moznost rozvijat sa.