[reply0=Karol Srnec]Dorazame posledne upravy a cakame na schvalenie najvyssieho bossa. [/reply0]viem, že je kniha Hovory s Bohem, ale že schvaľuje aj nové eFoto, to som netušil ;o)
[reply0=conan7]kde sa túlaš dorici? Karol na teba čaká...[/reply0]venujem sa priateľke, manželke, milenke, deťom, firme, čítam, študujem, spím a v rámci cikpauzy (ráno, naobed a najdlhšie večer, lebo to už posielam i fax tetke do Ameriky, aby poslala ďalšie doláre) kuknem eFoťácku poštu, pár fotiek a idem sa venovať príjemnejším záležitostiam :o)
venujem sa priateľke, manželke, milenke, deťom, firme, čítam, študujem, spím a v rámci cikpauzy (ráno, naobed a najdlhšie večer, lebo to už posielam i fax tetke do Ameriky, aby poslala ďalšie doláre) kuknem eFoťácku poštu, pár fotiek a idem sa venovať príjemnejším záležitostiam :o)
[reply0=Granko]venujem sa priateľke, manželke, milenke, deťom, firme, čítam, študujem, spím a v rámci cikpauzy (ráno, naobed a najdlhšie večer, lebo to už posielam i fax tetke do Ameriky, aby poslala ďalšie doláre) kuknem eFoťácku poštu, pár fotiek a idem sa venovať príjemnejším záležitostiam :o)[/reply0]dobre dobre len schváľ im to to tam konečne, už dva roky sa na to čaká, a teraz ty to brzdíš...
[reply0=conan7]dobre dobre len schváľ im to to tam konečne, už dva roky sa na to čaká, a teraz ty to brzdíš... [/reply0]však nech to dajú, kedy chcú, mne je to jedno...
konecne fotacik, kde si mozem nastavit vyssie iso, ako 1600 na mojom 450D, ktore mi nestaciii vela krat. ale kedze nanho Jezisko nema, ani zdravie mi asi neprinesie, ani super pracovnu ponuku mi asi nedosnesie, ani uzasneho chlapa, tak aspon Cult topanky ma budu cakat pod stromcekom :) A dufam, ze po sviatkoch u rodicov na dome a po vianocnej lyzovacke s nimi ma nebude cakat vykradnuty byt kedze bratovi slohli auto aj s klucami od toho bytu.
Čo by ste chceli pod stromček?
http://new.ephoto.sk/[/reply0]a ty máš?
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
- moj profil
- albumy
- pošta