Hore
Fórum » Spracovanie fotografie
 

dvd Profesionální Postprodukce v2

markoe
2012-09-04 16:44:03+02
Som študent a prepáčte ale nemám 100eur na DVD a nezarábam si fotkou, ale rad by som sa naučil lepšie upravovať fotky a tieto DVD vyzerajú veľmi dobre. Chcel by som sa spýtať či tu nie je niekto schopný sa nato zložiť? najlepšie kebyže sme štyria a každý dá 25eur ,mohli by sme sa stretnúť v Bratislave a osobne sa dohodnúť.

link na DVD : http://www.lightgarden.cz/academy/vyukova-dvd/profesionalni-postprodukce-v2
 
transporti686
2012-09-04 16:58:22+02
príspevok od: markoe
Som študent a prepáčte ale nemám 100eur na DVD a nezarábam si fotkou, ale rad by som sa naučil lepšie upravovať fotky a tieto DVD vyzerajú veľmi dobre. Chcel by som sa spýtať či tu nie je niekto schopný sa nato zložiť? najlepšie kebyže sme štyria a každý dá 25eur ,mohli by sme sa stretnúť v Bratislave a osobne sa dohodnúť.

link na DVD : http://www.lightgarden.cz/academy/vyukova-dvd/profesionalni-postprodukce-v2
no snáď sa niekto s tebou zloží

ak nie, tak by som hľadal po nete tutorials, určite ich je kopa a z toho sa dá naučiť veľa a máš to zadara
 
quintes
2012-09-04 19:10:17+02
tie dvd som si kupil, sam, a neviem ci su pre zaciatocnika.... mozno ano mozno nie...
 
slavmiro
2012-09-04 19:50:11+02
student by mal ovladat svetovy jazyk a teda by nemal byt problem systematicky dohladavat obdobne tutorialy na youtube, nie?
 
pepsin
2012-09-04 20:37:15+02
príspevok od: slavmiro
student by mal ovladat svetovy jazyk a teda by nemal byt problem systematicky dohladavat obdobne tutorialy na youtube, nie?
urcite, kazdy student ovlada svetovy jazky...v USA
 
momasko
2012-09-04 21:32:44+02
byt tebou skusim tutorialy na nete....mam dvd V1 + 2dvd svetlo a uz prve dvd su take ze som zistil ze z prace v PS viem prd...tam to nemas vysvetlene pre laika...oni myslim rataju s tym ze uz ps ako tak ovladas...
 
quintes
2012-09-04 21:33:25+02
príspevok od: slavmiro