Hore
Fórum » Spracovanie fotografie
 

Kto ma odvahu?

photox
2019-11-16 10:35:33+01
Neviem ci bude mat tato tema uspech... Retus potretoviek. Fotografie ktore by som radsej neuverejnoval, hambim sa za ne, prehnal som to, clovek na fotografii to tak chcel...
Kazdy vnima retus inac no pravdou je, ze skoro kazdy koho zivi fotografia retusuje fotografie a moj nazor, malo by sa primerane retusovat.
Vsetky diskusie sa tocia okolo techniky a samotna technika fotografovania je vacsine sumafuk.
Su tu ludia ktori najdu odvahu ukazat fotografie pri ktorych im samotnym dviha kutiky ust pri pohlade co volakedy stvorili?
Fotografiu v prilohe som fotil v 2014 roku, pani chcela aby som jej ubral 10 rokov, vyretusoval ako sa patri... Ked som jej dodal fotografiu spokojne vykrikla - Toto som ja...
Naozaj skoda, ze nemamoriginalnu fotografiu ale aj bez nej je vidno ako je to prehnane s upravou.
 
M41
2019-11-16 11:49:41+01
Osobne sa tu nazapojim, bo portrety nefotim ani nahodou. Za tvoj navrh ale, palec hore.
Neskodilo by, to tu trocha ozivit. Vyzaduje to od "umelcov" sebakritiku a odvahu.
 
jozef84
2019-11-16 12:40:21+01
príspevok od: photox
Neviem ci bude mat tato tema uspech... Retus potretoviek. Fotografie ktore by som radsej neuverejnoval, hambim sa za ne, prehnal som to, clovek na fotografii to tak chcel...
Kazdy vnima retus inac no pravdou je, ze skoro kazdy koho zivi fotografia retusuje fotografie a moj nazor, malo by sa primerane retusovat.
Vsetky diskusie sa tocia okolo techniky a samotna technika fotografovania je vacsine sumafuk.
Su tu ludia ktori najdu odvahu ukazat fotografie pri ktorych im samotnym dviha kutiky ust pri pohlade co volakedy stvorili?
Fotografiu v prilohe som fotil v 2014 roku, pani chcela aby som jej ubral 10 rokov, vyretusoval ako sa patri... Ked som jej dodal fotografiu spokojne vykrikla - Toto som ja...
Naozaj skoda, ze nemamoriginalnu fotografiu ale aj bez nej je vidno ako je to prehnane s upravou.