Hore
Fórum » Spracovanie fotografie
 

Kto ma odvahu?

photox
photox 2019-11-16 10:35:33+01
Neviem ci bude mat tato tema uspech... Retus potretoviek. Fotografie ktore by som radsej neuverejnoval, hambim sa za ne, prehnal som to, clovek na fotografii to tak chcel...
Kazdy vnima retus inac no pravdou je, ze skoro kazdy koho zivi fotografia retusuje fotografie a moj nazor, malo by sa primerane retusovat.
Vsetky diskusie sa tocia okolo techniky a samotna technika fotografovania je vacsine sumafuk.
Su tu ludia ktori najdu odvahu ukazat fotografie pri ktorych im samotnym dviha kutiky ust pri pohlade co volakedy stvorili?
Fotografiu v prilohe som fotil v 2014 roku, pani chcela aby som jej ubral 10 rokov, vyretusoval ako sa patri... Ked som jej dodal fotografiu spokojne vykrikla - Toto som ja...
Naozaj skoda, ze nemamoriginalnu fotografiu ale aj bez nej je vidno ako je to prehnane s upravou.
 
mab
2019-11-17 18:29:14+01
Môžeme sa zhodnúť, že fotografi, ktorí to nevedia majú šancu, za predpokladu práce na sebe a minimálnej dávky talentu, sa v tomto umení zlepšovať. Treba však asi stanoviť kritériá pre "fotogenická".
 
photox
2019-11-17 18:50:44+01
Fotogenicky je clovek ktory vyzera na fotografiach vzdy dobre. Vzdy mozno fotogenickeho cloveka odfotit zle a nefotogenickeho dobre. Je to vzdy iba na tom kto fotografuje ako sa k tomu postavi aku atmosferu navodi rozmysli si z akeho uhla nafoti ake ma videnie...

Kriterium pre fotogenicka je iba aky dobry je fotograf.
 
mab
2019-11-17 19:13:07+01
Ďakujem, pre mňa, nefotografa, by to stačilo.
 
blahoslav J B Art
2019-11-17 19:22:16+01
Hocijakú ženu možno vyfotiť tak, aby na fotke vyzerala lepšie, ako v skutočnosti. Ale nie hocijaký fotograf to dokáže.
 
Deane
2019-11-17 20:59:42+01