Hore
Fórum » Počítačové vybavenie
 

pokladna aj pre nas ?

sparks05
2011-10-07 15:41:56+02
zdravim, podla toho co som cital tak aj fotograficke sluzby a vsetko s tym spate spada pod zoznam, kde je uvedene kto vsetko bude musiet ponovom potrebovat el.pokladnu. co ak neberem hotovost a vsetko sa riesi PP ? aj tak budem musiet mat pokladnu ci ako, poradi niekto ?
 
calimero
2011-10-07 16:26:01+02
Pokladňu bude treba len v prípade príjmov v hotovosti za fotografické služby. Pokiaľ budú príjmy hradené na účet, tak ju netreba.
 
markato1
2011-10-07 16:30:17+02
príspevok od: calimero
Pokladňu bude treba len v prípade príjmov v hotovosti za fotografické služby. Pokiaľ budú príjmy hradené na účet, tak ju netreba.
no neviem,podla zakona pokladna od roku 2012 na fotograficke ucely musi byt..
 
calimero
2011-10-07 16:44:14+02
príspevok od: markato1
no neviem,podla zakona pokladna od roku 2012 na fotograficke ucely musi byt..
Áno, ale len v prípade príjmov v hotovosti. Keď ti budú zákazníci všetky faktúry uhrádzať na účet, pokladňu netreba.
 
sparks05
2011-10-07 18:11:16+02
a dalsia vec ktoru som sa docital, ze to plati len pre prevadzky, tz pokial nemate urcenu prevadzku tak potom nic
 
bonifacko
2011-10-07 18:42:34+02
Zakony, čo teraz prichadzaju na svet mi pripadaju ako z kocurkova. Som zvedavy, ako dlho bude slovač ohybat chrbat. Čo myslite?
 
calimero
2011-10-07 19:12:21+02
príspevok od: bonifacko
Zakony, čo teraz prichadzaju na svet mi pripadaju ako z kocurkova. Som zvedavy, ako dlho bude slovač ohybat chrbat. Čo myslite?
Súhlas. Vyznať sa vo všetkých zákonoch, nariadeniach, opatreniach, novelách, dodatkoch, smerniciach je nemožné. Navyše sami daňováci si zákony vykladajú rôzne. Potom len prídu na kontrolu a naparia likvidačnú pokutu. A to nehovorím o SOI, hygienie, inšpektoráte práce, recyklačnom fonde a iných štátnych buzerorganizáciach. Kto chce u nás podnikať, musí mať riadnu dávku odvahy a adrenalínu.
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2011-10-07 19:14:53+02