Hore
Fórum » Pokec
 

na čo zálohovať

marianr
marianr 2021-06-25 12:31:52+02
https://www.bleepingcomputer.com/news/security/wd-my-book-nas-devices-are-being-remotely-wiped-clean-worldwide/

a občas máte upratané
 
gytheio
2021-06-29 06:30:06+02
Mal som 1TB disk kupeny asi v 2009 roku s ktorym som mal naozaj problemy, neviem preco ale fungoval iba ked sa mu chcelo. Postupne s velkym trapenim som z neho vsetko stiahol na iny a vyhodil som ho. Inac som nemal nikdy problem ani s externym diskom ani s cd ani s dvd. Mam cd od 2003 roku s fotkami a funguju do teraz.
V Pc nemam ziadne dolezite fotografie alebo fotografie mojich zakaznikov ktore by sa nemali dostat na internet. Vsetko je na externych diskoch ktore su trvale odpojene od Pc a zapnem ich iba ked treba. Nepouzival som nikdy ziadlu Lr knihovnu ani nejaku inu a nikdy som nemal problem najst fotografiu. A to mam neviem ale mozno milion fotografii.
 
z80
2021-06-29 08:09:28+02
príspevok od: marianr
RAID takisto nie je bezproblémové riešenie, odporúča sa kúpiť disky z rôznych výrobných sérií a to býva problém. Keď príde z číny kontajner, všetci majú rovnaké disky.

V práci odišli 2 disky z jednej série v priebehu 2 týždňov, ešte to nebolo po prvom doriešené a fakt bol problém.
To sa po čase "vyrieši" samo, Keď sa disky vymieňajú tak, ako postupne "odchádzajú", tak je tam vysoká pravdepodobnosť, že budú z rozličných sérií. A dokonca aj ak by dva disky odišli v priebehu dvoch týždňov, tak dáta prežijú, po výmene disku môj NAS vie urobiť "resilvering" za cca. 6 hodín.
 
krispin.pucinko
2021-06-29 23:41:03+02
Myslim, ze v tomto vlakne sa trosku nestastne zamienaju pojmy zalohovanie a archivacia. Kazde sluzi trosku inemu ucelu a je na to vhodna trosku ina technologia.
 
z80
2021-06-30 07:58:16+02
príspevok od: krispin.pucinko
Myslim, ze v tomto vlakne sa trosku nestastne zamienaju pojmy zalohovanie a archivacia. Kazde sluzi trosku inemu ucelu a je na to vhodna trosku ina technologia.