Hore
Fórum » Pokec
 

Žiar nad Hronom, nejaký človek ktorí fotí v tejto lokalite ?

veronikaS
2012-04-18 10:06:15+02
Zdravím, hľadám nejakého človeka ktorí fotí, baví ho to,fotí pre radosť ale myslí to s fotením trošku vážnejšie. Najlepšie niekto kto už neštuduje má viac voľného času. Píšte sem alebo do mailu veronika.strelcova@gmail.com. Bližšie info u mňa.
 
veronikaS
2012-04-18 16:12:22+02
dúfam že sa niekto nájde
 
mirosz
2012-04-18 16:25:24+02
príspevok od: veronikaS
dúfam že sa niekto nájde
Som sice z Trnavy ale podla tvojej foto co mas v profile tych par kilakov dam
 
Napster050
2012-04-18 16:49:54+02
som z TR, čo je od žiaru v podstate kúsok... lenže študujem, takže čas je len cez víkendy.
fotím pre radosť, neživím sa tým, takže nemám žiadnu profi techniku.
Chcel by som ale vyskúšať nejaký "strobist"
 
markato1
2012-04-18 18:39:41+02
príspevok od: veronikaS
dúfam že sa niekto nájde
aj ja som zo ziaru
 
seifi
2012-04-18 19:27:08+02
z mojich skúsenosti obyčajne tí čo pracujú a myslia to vážne a potrebujú prachy, majú menej času ako tí čo študujú; alebo máš cez tridsať
 
Lagac
2012-04-18 19:40:21+02
príspevok od: seifi
z mojich skúsenosti obyčajne tí čo pracujú a myslia to vážne a potrebujú prachy, majú menej času ako tí čo študujú; alebo máš cez tridsať
Ale ti co studuju, si to nemyslia A nemusi platit pre pracujucich studentov, ktorych je viac nez dost.
 
Lagac
2012-04-18 19:52:43+02
príspevok od: markato1
aj ja som zo ziaru
Ahoj Marian, este raz dakujem za davny fotovylet, hoci fotograficke vysledky su hlboko podpriemerne - aspon 2 relativne pouzitelne vyrezy. Z vecernej kombinacie srnky + lisky nebolo nic pouzitelne. Mozeme niekedy zopakovat, ked budem v ZH s volnym casom a bude sa dat - potom sa ozvem (ak je zaujem aj z tvojej strany).
 
markato1
2012-04-18 20:07:07+02
príspevok od: Lagac