Keďže sa nedávno vo fóre otvorila diskusia okolo pôsobenia Karola Srnca na našom portáli a s ňou aj rôzne fámy a dohady , radi by sme veci dali na pravú mieru a informovali návštevníkov ephoto, že s Karolom naďalej spolupracujeme a spolupracovať aj budeme. Nebude už síce našim zamestnancom, ale ako externý spolupracovník bude naďalej písať recenzie, prípadne články do fotoškoly. Je to zo strany vydavateľstva pragmatický krok, ktorý bol nevyhnutý vzhľadom na výpadok príjmov z reklamy a taktiež z výstavy FotoSlovakia 2020. Asi nie je žiadnym tajomstvom, že záujem o fototechniku rapídne poklesol (za posledných desať rokov je to skoro o 90 %), čím logicky klesli aj výdavky firiem na reklamu .
Do toho navyše prišla aktuálna ekonomicko - kovidová kríza, ktorá bohužiaľ ničí skoro každé odvetvie aj to naše, fotografické, nevynímajúc. Našou snahou je však aj naďalej užívateľom vytvárať priestor na prezentáciu svojich fotografií, na diskusie pod fotografiami aj vo Fórume, na inzerovanie v Bazári. Zároveň tak ako doteraz budeme prinášať zaujímavé články a recenzie.
Ďakujeme všetkým našim predplatiteľom, ktorí formou predplatného podporili a podporujú ephoto a tiež všetkým návštevníkom a užívateľom za ich priazeň. Tím ephoto
na 1. stranke tejto temy pise admin, ze treba napisat na adresu: podpora@ephoto.sk a predplatne riesia individualne ... a vyzera to tak, ze admin je vlastne aj majitel tejto stranky Laco Biath
"Predplatne sa riesi individualne"...tvl ,to je jak nejaky VIP klub Asi maju tolko cakatelov, ze si robia vyber .
Riesime technicky problem, v priebehu 1-2 dni by mal byt problem vyrieseny. Zatial sme aktivaciu ekonta riesili cez podpora@ephoto.sk, ktora sluzi prave na riesenie akychkolvek technickych problemov, s ktorymi mozeme uzivatelom pomoct.
inak je aj umenie nájsť, ako sa dostať k predplatnému; ale žiaľ tam sa informáciu o tom, že treba ísť na 1.stránku tejto témy, kde sa záujemca dozvie, že je potrebné kamsi písať, nenachádza ...
beriem vitamin E, aby som nemal HOSIPA a cital som tuto info v tejto teme pred casom
beriem vitamin E, aby som nemal HOSIPA a cital som tuto info v tejto teme pred casom
že si poradil je v poriadku, ale povedz mi, odkiaľ má záujemca o predplatné vedieť, že v jednej z tisíc tém je informácia, ako tento týždeň na predplatné ... admin píše, že podporu konta riešili ... ako a koho ? také zúfalé bránenie, ktoré je lepšie vypustiť ; alebo inak ... nepoznám predajcu, ktorý by vyhral nad zákazníkom ako obvykle ... svetu mier
že si poradil je v poriadku, ale povedz mi, odkiaľ má záujemca o predplatné vedieť, že v jednej z tisíc tém je informácia, ako tento týždeň na predplatné ... admin píše, že podporu konta riešili ... ako a koho ? také zúfalé bránenie, ktoré je lepšie vypustiť ; alebo inak ... nepoznám predajcu, ktorý by vyhral nad zákazníkom ako obvykle ... svetu mier
ked som mal ja problem s classic kontom a platbou pred nejakymi 2 rokmi, tak som to neriesil tu vo fore, ale napisal som presne na ten email podpory a aj to vyriesili ...
pred par tyzdnami som kupil power banku z Amazonu a nefungovala ... tak som kontaktoval podporu daneho predajcu a po par vymenenych emailoch mi prisla nova powerbanka ... a potom som v hodnoteni predajcu pochvalil za jeho pristup a nestazoval sa na to, ze mi poslal vadnu PB
Neporovnal si to dobre. Analógia by bola keby si si chcel kúpiť na amazone tovar, a nefungovalo by tlačidlo nákupu-niekoľko týždňov a amazon by o tom informoval v jednom vlákne vo fóre. Nakupoval by si na takej stránke?
Neporovnal si to dobre. Analógia by bola keby si si chcel kúpiť na amazone tovar, a nefungovalo by tlačidlo nákupu-niekoľko týždňov a amazon by o tom informoval v jednom vlákne vo fóre. Nakupoval by si na takej stránke?
ak by ten tovar, ktory chcem kupit, mali iba na Amazone (alebo by mali najlepsiu cenu), tak by som logicky pisal do Amazonu
Su stranky ktore prekvitaju a nepotrebuju sa vyhovarat na nezaujem o techniku. Technika s tym nic nema, niekto kto potrebuje kupit fotoaparat si vyhlada informacie v youtube. Iba totalne neznaly clovek si kupi techniku na zaklade recenzii od Karola. Tuto stranku tvorili ludia ako Karol a preto takto dopadlo. Za cele tie roky tu boli dobre clanky ktore by sa dali zratat na prstoch jednej ruky. Ziadne napredovanie ziadne napady iba stupidne clanky o technike.
Su stranky ktore prekvitaju a nepotrebuju sa vyhovarat na nezaujem o techniku. Technika s tym nic nema, niekto kto potrebuje kupit fotoaparat si vyhlada informacie v youtube. Iba totalne neznaly clovek si kupi techniku na zaklade recenzii od Karola. Tuto stranku tvorili ludia ako Karol a preto takto dopadlo. Za cele tie roky tu boli dobre clanky ktore by sa dali zratat na prstoch jednej ruky. Ziadne napredovanie ziadne napady iba stupidne clanky o technike.
Su stranky ktore prekvitaju a nepotrebuju sa vyhovarat na nezaujem o techniku. Technika s tym nic nema, niekto kto potrebuje kupit fotoaparat si vyhlada informacie v youtube. Iba totalne neznaly clovek si kupi techniku na zaklade recenzii od Karola. Tuto stranku tvorili ludia ako Karol a preto takto dopadlo. Za cele tie roky tu boli dobre clanky ktore by sa dali zratat na prstoch jednej ruky. Ziadne napredovanie ziadne napady iba stupidne clanky o technike.
mohol by si dat priklad nejakych prekvitajucich foto stranok? kludne aj do sukromnej spravy, dakujem
ePhoto info
Je to zo strany vydavateľstva pragmatický krok, ktorý bol nevyhnutý vzhľadom na výpadok príjmov z reklamy a taktiež z výstavy FotoSlovakia 2020.
Asi nie je žiadnym tajomstvom, že záujem o fototechniku rapídne poklesol (za posledných desať rokov je to skoro o 90 %), čím logicky klesli aj výdavky firiem na reklamu .
Do toho navyše prišla aktuálna ekonomicko - kovidová kríza, ktorá bohužiaľ ničí skoro každé odvetvie aj to naše, fotografické, nevynímajúc. Našou snahou je však aj naďalej užívateľom vytvárať priestor na prezentáciu svojich fotografií, na diskusie pod fotografiami aj vo Fórume, na inzerovanie v Bazári. Zároveň tak ako doteraz budeme prinášať zaujímavé články a recenzie.
Ďakujeme všetkým našim predplatiteľom, ktorí formou predplatného podporili a podporujú ephoto a tiež všetkým návštevníkom a užívateľom za ich priazeň.
Tím ephoto
Asi maju tolko cakatelov, ze si robia vyber .
ale žiaľ tam sa informáciu o tom, že treba ísť na 1.stránku tejto témy, kde sa záujemca dozvie, že je potrebné kamsi písať, nenachádza ...
admin píše, že podporu konta riešili ... ako a koho ? také zúfalé bránenie, ktoré je lepšie vypustiť ; alebo inak ... nepoznám predajcu, ktorý by vyhral nad zákazníkom ako obvykle ... svetu mier
admin píše, že podporu konta riešili ... ako a koho ? také zúfalé bránenie, ktoré je lepšie vypustiť ; alebo inak ... nepoznám predajcu, ktorý by vyhral nad zákazníkom ako obvykle ... svetu mier
pred par tyzdnami som kupil power banku z Amazonu a nefungovala ... tak som kontaktoval podporu daneho predajcu a po par vymenenych emailoch mi prisla nova powerbanka ... a potom som v hodnoteni predajcu pochvalil za jeho pristup a nestazoval sa na to, ze mi poslal vadnu PB
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom