Fórum » Ako fotografovať?

ako ste začínali?

Corrine
Corrine 2012-07-22 09:39:18+02
Zdravím všetkých, nevedela som kam zaradiť tému tohto typu, preto prepáčte, ak tým obťažujem tu.
Zaujímalo by ma len, ako ste začínali s fotografiou. Viete, ja som ešte študentka, preto nemám trvalý prísun financií tj. nemôžem si dovoliť zakúpiť fototechniku, s ktorou sa dá samozrejme lepšie pracovať a a narábať. Tým myslím lepší fotoaparát, objektívy a podobne ...
Takisto ma zaujíma, koľkí z vás absolvovali nejaký kurz, alebo sa "učili" na vlastnú päsť
Pekný deň

valec86
2012-07-22 18:33:56+02
zacinal som fotenim diskotek a celu vybavu som si zarobil tymto, casom prislo fotenie hokeja, velkych klubovych eventov a festivalov, casom uz aj nieco lepsie,

zacinal som s fuji S9500, Canon 350d,450d,40d,5DmkII, 1Dmk IV, 7D a teraz 5D mk III. skla tu nepisem bolo ich cez 25. pomalicky pomalicky a ono to prijde zalezi len ako velmi to chces a co vsetko si ochotna pre fotenie obetovat. tazko sa bude aj venovat foteniu aj minat na dalsich xyz veci. ak to clovek naozaj chce, sposob si najde

trojan
2012-07-22 18:35:51+02
príspevok od: Thirring
Aj aj som šudent a dokázal som si zaobstarať fototechniku. V lete mám síce 2 brigády ale všetko sa dá.
ale nie kazdy si vie zohnat brigadu , ja som student a aj ked som presiel vsetky firmy , sklady , obchody, proste vsetko co som nasiel nikde mi brigadu nedali, mozno ze nie kazdy ma to stastie aby si na fototechniku mohol vobec zarobit

Emilio
2012-07-22 21:45:38+02
príspevok od: Ciro
Presne rovnako.
Ťak to ste boli prachatí, ja som sa zmohol ako učeň v 1974-tom iba na bazárovú Smenu 2, k tomu špeciálnu žiarovku tuším 500W, jej vyžarovaná teplota mi skoro pokrivila ten foťák. Potom prišla EXA 1a, a neskôr aj teleobjektív 135-ka. Potom manželstvo... prechod na Fed 3, ale aj s tým sa dalo.

Cako
ocenenie redakciou 2012-07-22 22:11:46+02