Fórum » Ako fotografovať?

čo je to ISO

Kikec
Kikec 2010-12-19 11:57:37+01
som uplne zacinajuci fotograf a problem mi robia tieto pojmy, ktore sa tu casto vyskytuju ...nieco som si nasla aj na internete ale jednoducho potrebujem po lopate pocut to to vlastne ISO je a hlavne ako ho mozem nastavit .Ako nastavim vhodny expozicny cas a ako je to s clonou? dakujem

Helen1
2010-12-20 08:55:27+01
príspevok od: Daniel.U
odporucam aby fotografky chodili s fotografmi, mnoho veci sa da vyriesit v sukromi ,-)

bundash
2010-12-20 09:11:30+01
Kristinka, ak ta bavi fotografovanie, nezacinaj s informaciami guglovanim. Takisto na takomto malom priestore v diskusnom fore ti to nevysvetli na par riadkoch nikto. Prve kroky si uz urobila, mas fotak a vies kde je spust, mas prve promile toho co potrebujes za sebou. Vidis ten fotak co mam na fotke? Ma 80 rokov, ISO sa tam nenastavuje ale pre spravnu expoziciu pri nastovavni casu a clony berie do uvahy. ISO je fetis dnesnych dni. ale je to nieco, co ked si precitas zaciatocnicku brozuru, dolezite a podstatne ovplyvnujuce expoziciu a vysledny efekt fotky. Inak je sympaticke ze ta fotenie bavi ale potom je otazka typu ISO, clona a cas len temou na silvestrovske vydanie humorneho vlakna. Zelam bohateho Jeziska!

Fatty
2010-12-20 10:31:11+01
bundash nemash pravdu, ISO sa nastavuje aj u kinofilmu - prostou výmenou filmu za menej alebo viac citlivejší
alebo všetko fotíš na ten istý?

Marcel Rebro
2010-12-20 10:34:50+01
príspevok od: Fatty
bundash nemash pravdu, ISO sa nastavuje aj u kinofilmu - prostou výmenou filmu za menej alebo viac citlivejší
alebo pushnutim filmu ... bezne hlavne pri \"reporterskej\" 400vke

lu_boss
2010-12-20 12:35:28+01
príspevok od: bundash