Fórum » Ako fotografovať?

čo je to ISO

Kikec
Kikec 2010-12-19 11:57:37+01
som uplne zacinajuci fotograf a problem mi robia tieto pojmy, ktore sa tu casto vyskytuju ...nieco som si nasla aj na internete ale jednoducho potrebujem po lopate pocut to to vlastne ISO je a hlavne ako ho mozem nastavit .Ako nastavim vhodny expozicny cas a ako je to s clonou? dakujem

Marcel Rebro
2010-12-21 10:42:17+01
príspevok od: attila.farkas
ked uz chces silou mocou hladat na nete pomocou search engine, tak chod na www.lexxe.com a napis do policka \"what is ISO in digital photography\" alebo \"what ISO means in photo\" alebo si postav akukolvek otazku po anglicky ...
... ja s vyhľadávaním na nete problémy nemám ...

lu_boss
2010-12-21 21:29:32+01
aj ja som sa kedysi domnieval, ze fora su na to aby sa clovek pytal a v pripade ze o veci nevie ani tolko aby vedel co na googli ci inde hladat, tak aby sa mohol pytat hoci aj na tie najzakladnejsie veci ...
ale uz som sa poucil a viem, ze fora su pre uplnych zaciatocnikov dobre maximalne na to, aby ich ostatni povysenecky poslali hladat odpoved inde...

skoda
Ja si myslim, ze to nie je az take zle. Vo vlakne su vzdy aspon 2-3 korektne a slusne odpovede.

lacoslav
2010-12-21 22:31:28+01
príspevok od: Karol Srnec
Odporucam pre zaciatocnikov absolvovat workshop Zaklady fotografie.
www.ephoto.sk/workshopy/zaklady-fotografovania/
Prečo odporúčaš niekomu čítať \"Annu Kareninu\", ked ešte neprelúskal \"šlabikár\"?
Šlabikárom vo foto je skôr \"Digitálna fotoškola\"-vyd. zoner press, aj ked ju asi bude problém zohnať, ako \"Mistrovství práce s DSLR\". Alebo podobné knihy , V Martinuse ich majú.

hombreee
2010-12-21 23:04:21+01
príspevok od: hombreee
A co tak skusit skusit na zaciatok blesk Yongnuo YN-465 (40-50EUR) a k tomu radiovy odpalovak Yongnuo RF-602 (20EUR)?

podrobna recenzia toto blesku

http://speedlights.net/2010/09/22/yongnuo-yn-465-flash-review/

Ja viem, cena toho blesku znie az smiesne, ale mate tu niekto s tymto skusenost?