Hore
Fórum » Ako fotografovať?
 

reklamná fotografia

wasko1
wasko1 2011-04-07 18:42:11+02
Kamarát ma poprosil, či by som mu nenafotil reklamnú fotografiu, ktorú by mohol zavesiť na internetovú stránku a tak reklamovať firmu, ktorá sa zaoberá návrhom a následnou realizáciou plochých striech. Keďže som ešte pred tým nič také nefotil som nad tým trochu uvažoval až potom neskôr som si povedal, že by som sa na to mohol dať, nakoľko by to bola pre mňa nová skúsenosť a veľká výzva.

Veľmi rád uvítam nejaké cenné rady, skúsenosti poprípade dotazy, ktoré by mi boli nápomocné čo sa týka toho fotenia.

Pôvodná požiadavka bola nafotiť pracovníka na streche pri práci. Neskôr sme sa bavili o alternatíve nafotiť modelku v roztrhaných monterkách s logom firmy ( ...nakoľko si myslím, že trošku odhalená slečna robí v predaji zázraky )

Mám k dispozícii nasledovnú techniku: Canon 50D, Canon 17-85, Canon 50 1,8 II, Canon 430 ex II, externé odpalovače a odrazová doska 120 cm
 
Michal Matloň
redakcia ephoto.sk
- moderator
2011-04-08 13:52:27+02
príspevok od: NefroniK
Preco ten 2. bod? To nechapem.
http://rising.blackstar.com/photographers-excuses.html
 
NefroniK
2011-04-08 14:04:23+02
Dik, zaujimavy clanok. Ale podla mna trochu pritiahnute za vlasy.
 
Michal Matloň
redakcia ephoto.sk
- moderator
2011-04-08 15:26:31+02
príspevok od: NefroniK
Dik, zaujimavy clanok. Ale podla mna trochu pritiahnute za vlasy.
Iste, zdá sa ti to preto, lebo dnes má spoločnosť zafixované, že fotografia a práca fotografa často nemá žiadnu, alebo iba minimálnu hodnotu. Podobne ako hudba, filmy, softvér a podobne. Málokto si opraví rozvody, ale každý vie stlačiť spúšť a myslí si, že dostane to isté, prípadne že keď má niekto lepší foťák, tak to bude to isté ako keby to fotil ktokoľvek s lepším foťákom. Tu je tiež zaujímavý príklad http://rising.blackstar.com/sometimes-photographers-are-their-own-worst-enemies.html
 
NefroniK
2011-04-08 16:11:07+02
príspevok od: Michal Matloň