Hore
Fórum » Ako fotografovať?
 

reklamná fotografia

wasko1
wasko1 2011-04-07 18:42:11+02
Kamarát ma poprosil, či by som mu nenafotil reklamnú fotografiu, ktorú by mohol zavesiť na internetovú stránku a tak reklamovať firmu, ktorá sa zaoberá návrhom a následnou realizáciou plochých striech. Keďže som ešte pred tým nič také nefotil som nad tým trochu uvažoval až potom neskôr som si povedal, že by som sa na to mohol dať, nakoľko by to bola pre mňa nová skúsenosť a veľká výzva.

Veľmi rád uvítam nejaké cenné rady, skúsenosti poprípade dotazy, ktoré by mi boli nápomocné čo sa týka toho fotenia.

Pôvodná požiadavka bola nafotiť pracovníka na streche pri práci. Neskôr sme sa bavili o alternatíve nafotiť modelku v roztrhaných monterkách s logom firmy ( ...nakoľko si myslím, že trošku odhalená slečna robí v predaji zázraky )

Mám k dispozícii nasledovnú techniku: Canon 50D, Canon 17-85, Canon 50 1,8 II, Canon 430 ex II, externé odpalovače a odrazová doska 120 cm
 
Michal Matloň
redakcia ephoto.sk
- moderator
2011-04-09 10:32:33+02
príspevok od: wlad
co ma dusevne vlastnictvo spolocne s tym, ze niekto radsej poprosi kamosa amatera, ako by mal platit profesionala ??? Ved ten amater neukradne zabery niekoho ineho !

A "profesional" namiesto toho, aby poukazal na rozdiely medzi jeho profesionalnou, a tou amaterskou pracou - tak radsej napise blog, v ktorom zosmiesnuje amaterov pretoze fotia zadarmo.

Ten John Harrington je jednoducho jeden zatrpknuty hlupak, ktory sa nedokaze zmierit s tym, ze aj amater vie spravit pekne fotky.

Pripomina mi to stazovanie novinarov na blogerov, ze im beru pracu a robia to zadarmo.
Nešlo mi o kopírovanie, ale o pohľad na hodnotu tvorby toho čo spadá pod duševné vlastníctvo, najmä teda fotografia. A zatiaľ čo každému je jasné, že novinár a jeho práca sú ohodnocované a je to samozrejmé, niektorí si myslia, že práca fotografa hodnotu nemá, lebo to môže predsa cvaknúť každý.
 
keko
2011-04-09 22:14:06+02
príspevok od: Cyril