Hore
Fórum » VÝSTAVY A UDALOSTI
 

Foto roka má víťazov

vooo
vooo 2012-09-06 15:52:47+02
Co vy na to? http://kultura.sme.sk/c/6522872/foto-roka-ma-vitazov.html - chcel by som pocut nazor skusenych fotografov. Dakujem
 
MarianDLL
2012-09-10 12:54:44+02
Asi by sa mali fotky delit na 2 skupiny. Na take, ktore potrebuju dodatocny vyklad a take, ktore ho nepotrebuju. Je zrejme, ze za niektorymi fotkami stoji strasne vela namahy, casu, stastia a neviem coho este, ale ked sa to vsetko nepodari pretransformovat do tej fotky samotnej (a popis k fotke je vela krat len strucny), tak bezny divak nema ako ocenit kvalitu prace fotografa.
Fotky su ale vystavene verejne, cize kazdy - aj laik sa ma pravo k nim vyjadrit.
Chcem tym len povedat, ze ak nafotim fotku o ktorej by som vedel hodiny a hodiny rozpravat ako vznikala, ale nemam tu moznost (a bez toho je fotka len "obycajna" fotka), tak by som ju verejne nevystavoval, pretoze je jasne ze ju nikto nepochopi.
Co si o tom myslite ?
 
quintes
2012-09-10 13:28:03+02
príspevok od: MarianDLL
Asi by sa mali fotky delit na 2 skupiny. Na take, ktore potrebuju dodatocny vyklad a take, ktore ho nepotrebuju. Je zrejme, ze za niektorymi fotkami stoji strasne vela namahy, casu, stastia a neviem coho este, ale ked sa to vsetko nepodari pretransformovat do tej fotky samotnej (a popis k fotke je vela krat len strucny), tak bezny divak nema ako ocenit kvalitu prace fotografa.
Fotky su ale vystavene verejne, cize kazdy - aj laik sa ma pravo k nim vyjadrit.
Chcem tym len povedat, ze ak nafotim fotku o ktorej by som vedel hodiny a hodiny rozpravat ako vznikala, ale nemam tu moznost (a bez toho je fotka len "obycajna" fotka), tak by som ju verejne nevystavoval, pretoze je jasne ze ju nikto nepochopi.
Co si o tom myslite ?