Zdravím, kedže cena D600 za posledné mesiace išla dole tak uvažujem či mám presedlať na FullFrame D600 + 24-85mm VR, alebo si mám nechať moju D7000 a kupiť iba nejaké poriadne sklá ??? čo by ste robili vy ???
Fúúú, to ma zaujalo ... teda tá matika Ak dobre počítam, tak za 2,5 roka sa dá spraviť 320 000 fotiek v prípade, že človek fotí každý deň včetne víkendov, bez spánku, prestávky na jedlo, presúvania sa z miesta na miesto asi 15 fotiek za hodinu. Ak k tomu prirátam prácu pri PC a občasný spánok, nejako mi to nevychádza ... idem počítať ďalej To je tak, keď matematik zbadá toľko čísiel, tak musí počítať A ak by som mohol ako úplný začiatočník poprosiť, dá sa niekde vidieť pár tých fotiek? Ja si fakt neviem predstaviť, ako sa to dá stíhnuť a ako môže vyzerať výsledok
to už ja neviem (myslím to zabíjanie) ... len som sa nedopracoval k odpovedi o tých fotkách
kupil som fotak, novy, ci na nom niekto cvakal v predajni alebo nie to neviem, po dvoch a pol roka som nasiel len tak nahodou program na urcenie poctu cvakov, tak som to skusil a vyslo mi toto cislo..... .....myslim ze to bol Opanda exif
kupil som fotak, novy, ci na nom niekto cvakal v predajni alebo nie to neviem, po dvoch a pol roka som nasiel len tak nahodou program na urcenie poctu cvakov, tak som to skusil a vyslo mi toto cislo..... .....myslim ze to bol Opanda exif
... ja som sa pýtal, či môžem niekde vidieť nejaké foto Ak fotky nie sú pre verejnosť, tak v pohode, rešpektujem
Zda sa ze denne a aj v spanku. niekto asi zamachroval u nechce to uz zobrat s5
Veď to, že aj v spánku, prípadne popri práci na PC ... ak som rátal len pracovné dni a 10 hodín denne fotenia, vyšlo mi to na vyše 51 fotiek za hodinu (cca jedna foto za minútu) ... nech rátam, ako rátam ... proste mi to nesedí
Veď to, že aj v spánku, prípadne popri práci na PC ... ak som rátal len pracovné dni a 10 hodín denne fotenia, vyšlo mi to na vyše 51 fotiek za hodinu (cca jedna foto za minútu) ... nech rátam, ako rátam ... proste mi to nesedí