Hore
Fórum » Digitálne zrkadlovky
 

CANON EOS 1200D VIDEO - PROFI

MK333666
2017-01-27 10:40:01+01
Zdravím páni veľmi rád by som prediskutoval nasledujúcu tému s Vami.
Čo sa týka mojich schopností v rámci samotného točenia video spotov-fotografií som amatér no čo sa týky úpravy a práce v programoch ako illustrator pinnacle 20 atd. čo to viem.
Moje otázky sú:
1. Dokážem spraviť na modeli CANON EOS 1200D aspoň trocha profi video zo základným objektívom ?
2. Ak nie aký objektív odporúčate ?
3. Aký statív odporúčate ? Mal by som záujem o produkcií videí v oblasti automobilov aj za jazdy preto neviem či existuje aj statív ktorý je menší a do ruky niečo šikovné by bolo .
4. Veľmi by som uvítal tipy na konkrétne programy prípadne nastavenie farieb plus akákoľvek rada pre čo najlepšie vyzerajúci obraz ak to teda neberiete ako svoje know how bol by som veľmi rád.
5. Tu Vám posielam do akej úrovni by mi stačilo sa dostať s výsledkom https://www.youtube.com/watch?v=QxlJeds90CI

Ďakujem Vám naozaj za Váš čas.
MK
 
martin_kubik
2017-01-27 11:47:52+01
Z najnižšej rady amatérskej zrkadlovky čakáš PROFI výsledky?
Ako niečo z nej by sa dalo vytrieskať kebyže točíš statické objekty. Ale na pohybujúce sa objekty potrebuješ zrkadlovku ktorá ostrí počas videa a s lepším autofocusom. Popozeraj sa po modeloch Canon 7D mark II alebo Canon 80D alebo 70D. Čo sa týka objektívov potrebuješ niečo širokouhlé svetelnejšie s STM alebo USM motorom.

Počítaj však s tým že nákupom zrkadlovky a objektívov to nekončí. Potrebuješ riešiť osvetlenie a hlavne stabilizáciu obrazu. Statív je na statické scény. Ak budeš v aute alebo okolo neho prechádzať potrebuješ elektronický gimbal, inak z rúk to budeš mať celé roztrasené. Daj si do google DJI Ronin M
 
MK333666
2017-01-27 12:21:35+01