Hore
Fórum » Digitálne zrkadlovky
 

Ostrenie na Canon 250D

fabke
2022-07-05 17:20:34+02
Dobrý deň, som začiatočník a natrafil som na vec ktorú si nedokážem vysvetliť. V prílohe sú dve fotky. Obidve sú odfotené na Canon 250D na rovnaké nastavenie (čas 1/1000, clona f8, iso 400). Ostrenie bolo nastavené na ONE SHOT a na stred. Prvá fotka je neostrá a druhá naopak správne zaostrená. Vie mi niekto vysvetliť kde môže byť chyba? Prikladám ešte aj odkazy na fotky aby ste si ich mohli stiahnuť a prezrieť 1:1. Ešte doplním, že používam setový objektív EF-S 18-55 f4-5.6 IS STM.

Prvá fotka https://pasteboard.co/Pt7Yg1NredCQ.jpg
Druhá fotka https://pasteboard.co/atbY1ptdRG9A.jpg

Ďakujem.
 
gytheio
2022-07-05 18:41:12+02
príspevok od: fabke
Dobrý deň, som začiatočník a natrafil som na vec ktorú si nedokážem vysvetliť. V prílohe sú dve fotky. Obidve sú odfotené na Canon 250D na rovnaké nastavenie (čas 1/1000, clona f8, iso 400). Ostrenie bolo nastavené na ONE SHOT a na stred. Prvá fotka je neostrá a druhá naopak správne zaostrená. Vie mi niekto vysvetliť kde môže byť chyba? Prikladám ešte aj odkazy na fotky aby ste si ich mohli stiahnuť a prezrieť 1:1. Ešte doplním, že používam setový objektív EF-S 18-55 f4-5.6 IS STM.

Prvá fotka https://pasteboard.co/Pt7Yg1NredCQ.jpg
Druhá fotka https://pasteboard.co/atbY1ptdRG9A.jpg

Ďakujem.
Je jedno ake hodnoty nastavis ked na fotoaparat nasadis najhorsi objektiv aky kedy Canon vyrobil.
Fotit s takym objektivom je ako ruska ruleta. Nikdy nekupujte fotoaparat v sete so setovym objektivom.
 
fabke
2022-07-05 20:03:02+02
príspevok od: gytheio
Je jedno ake hodnoty nastavis ked na fotoaparat nasadis najhorsi objektiv aky kedy Canon vyrobil.
Fotit s takym objektivom je ako ruska ruleta. Nikdy nekupujte fotoaparat v sete so setovym objektivom.
A vieš mi odporučiť nejaký dobrý objektív za rozumné peniaze? Rozsah 18-55 mi väčšinou stačí a taktiež nepotrebujem ani rýchly objektív.
 
red arrow
2022-07-05 20:19:49+02
príspevok od: fabke